Néhány nappal ezelőtt Laura Miele, az EA Entertainment elnöke közölte a rossz hírt, miszerint kénytelenek voltak elkaszálni a Respawn tervezett Star Wars-játékát, ami így annak ellenére is ment a kukába, hogy az Insider Gaming szerint már a fejlesztés "korai szakaszában" állt a projekt. Mandalóriként (de nem Djinként) használhattunk volna jetpacket a nagyobb távolságok leküzdésére, de a cucc a harcok során is jó szolgálatot tehetett a karakterünknek. Hozzáférhettünk volna a The Den-hez, a küldetések közötti saját HUB-unkhoz. Egy központi helyhez, ahol kiválaszthatjuk a fegyverzetünket, fejleszthetjük a páncélzatunkat, és interakcióba léphetünk a galaxis-térképpel, amin keresztül megválogathatjuk a küldetéseket. A játék már sosem fog elkészülni, azonban a TeaserPlay YouTube-csatorna korábban készített egy rajongói koncepció-videót, ami megmutatja, milyen lehetett volna a Respawn Star Wars-akciójátéka.
A Star Wars Jedi: Survivor nyitottabb világával ellentétben a Respawn a lineáris küldetésekre koncentrált volna a törölt Star Wars-címében. Henderson szerint az alap ellenfelek rohamosztagosok voltak, viszont néha nagyobb bossok, például AT-ST-k is bejöttek a képbe, illetve rivális fejvadászok is üldözték ugyanazt a célpontot, így velük is meg kellett volna küzdenünk. A játékot PC-re, Xbox Series X/S-re és PS5-re tervezték kiadni.