A WoW tolja a Vivendi Games szekerétA kiadó 29 eladásai 29 százalékkal nőttek, 209 millió euróra, elsősorban a WoW, és főként a Burning Crusade kiegészítő hatására; ahogy arról NightBagoly kolléga korábban beszámolt, az MMORPG előfizetői bázisa nemrég átlépte a 9 milliós határt, ami nyilván megmutatkozik az eredményekben is. Az expanzió ráadásul egy másik rekordot is felállított: egyetlen hónap alatt (!) Észak-Amerikában és Európában 3,5 millió példány fogyott el belőle, és ez a szám aztán ugrásszerűen nőtt a koreai, tajvani, makaói és hongkongi kiadásokkal. Nem meglepő az sem, hogy a Vivendi a következő negyed- vagy félévben még nagyobb reményeket táplálhat a bevételek és értékesítések tekintetében, hiszen ahogy arról szintén hírt adtunk, javában zajlanak a tárgyalások a The 9 online kiadóval a Burning Crusade kínai üzemeltetéséről.

2007 első felében a Vivendi Games egyébként 500 millió eurós értékesítéssel dicsekedhet, ami a 2006-os hasonló időszakhoz képest 68,9%-os (!) növekedést jelent. Mivel a Vivendi nemcsak a Vivendi Gamesből áll, hanem a családba tartozik a Canal+ Group, a Universal Music Group, az NBC Universal, az SFR francia mobilcég és a marokkói fő telefontársaság, a Maroc Telecom is, a média konglomerátum negyedéves összeladása még félelmetesebb számot mutat: 5203 millió eurót (7,4 %-os növekedés), a féléves pedig 10 223 millió eurót (6,4 százalék növekedés). Ennyi pénzt pedig már én el sem tudok képzelni...