Amikor először hallottunk a World of Warcraftról, sokan borzalmasan szkeptikusak voltunk. Fizetős, kizárólag interneten játszható program? Tuti bukta lesz. Azóta persze benőtt a fejünk lágya most már felfogjuk, hogy ha teszem azt minket dolgoztatnának ingyen, elharapnánk a munkaadó torkát, úgyhogy nem várjuk el, hogy ők így tegyenek az internet pedig olyan mindennapos lett, hogy itthon is több, mint egymillió ember szörföl szélessávról. Egy szó mint száz, mint mindig, az idő most is a Blizzard Entertainmentet igazolta. Hogy ez most miért is fontos?
Mert a Starcraft folytatását is készítő vállalat tegnap éjjel két mogyoróvajas zsemle elmajszolása között tudatta a nagyérdeművel: KILENCMILLIÓ EMBER JÁTSZIK az internetes szerepjátékával, a World of Warcrafttal. Ez a szám egy teljes árú, havidíjas (!) program esetén annyira hihetetlen, hogy még belegondolni is szörnyű azért próbáljuk meg. Ha az országból kitelepítenénk ugyanennyi embert, és beszállítanánk helyükre a World of Warcraftosokat (ria, ria, Warcraftria...), akkor az utcán sétálva gyakorlatilag csak minden tizedik ember nézne ránk értetlenül, amikor megkérdeznénk tőle, játszott-e már ezzel a cuccal. Hát nem fantasztikus?
A Blizzard természetesen nem elégszik meg ezzel a pár millácskával: először is folyamatosan tárgyalnak kínai kiadókkal, hogy hogyan juttathatnák el a rizs és a kungfu filmek hazájába is terméküket, hogy az ottani bődületes netterjeszkedést meglovagolják csak a miheztartás végett: Kínában elméletben minden percben körülbelül 100 új előfizető csatlakozik a webre , másodszor pedig, bár nincs megerősítve, de szinte biztos, hogy már dolgoznak a második expanzión, amely minden bizonnyal megkavarja majd a játék amúgy sem álló vizét.
Mert a Starcraft folytatását is készítő vállalat tegnap éjjel két mogyoróvajas zsemle elmajszolása között tudatta a nagyérdeművel: KILENCMILLIÓ EMBER JÁTSZIK az internetes szerepjátékával, a World of Warcrafttal. Ez a szám egy teljes árú, havidíjas (!) program esetén annyira hihetetlen, hogy még belegondolni is szörnyű azért próbáljuk meg. Ha az országból kitelepítenénk ugyanennyi embert, és beszállítanánk helyükre a World of Warcraftosokat (ria, ria, Warcraftria...), akkor az utcán sétálva gyakorlatilag csak minden tizedik ember nézne ránk értetlenül, amikor megkérdeznénk tőle, játszott-e már ezzel a cuccal. Hát nem fantasztikus?
A Blizzard természetesen nem elégszik meg ezzel a pár millácskával: először is folyamatosan tárgyalnak kínai kiadókkal, hogy hogyan juttathatnák el a rizs és a kungfu filmek hazájába is terméküket, hogy az ottani bődületes netterjeszkedést meglovagolják csak a miheztartás végett: Kínában elméletben minden percben körülbelül 100 új előfizető csatlakozik a webre , másodszor pedig, bár nincs megerősítve, de szinte biztos, hogy már dolgoznak a második expanzión, amely minden bizonnyal megkavarja majd a játék amúgy sem álló vizét.
2 mozijegy 1 hónap hogy is vanez??
2 mozijegy a legdrágább helyen is 2400 max.
1 feltöltő kártya 7900 ft
HAVONTA 4000
akkor te 2400 max 15-17 napot játszhatsz!!!!!!
A másik az hogy naptári nap!!!!! Volt hogy megvettem 8000huf ért a feltöltőt és 60 nap alatt tudtam játszani 2 napot mert nem értem rá????? Naponként 4000 huf az neked nem drága????????
De aha ténylegesen ki akarod számolni akkor:
8000 HUF 60 nap
133 HUF naponta az tényleg nem drága HA tényleg Játszol!!!!!!!!!!!!
CSAk ennyi
AVE
de bakter 9 000 000 ember??? HOLY SH...
Én csak azt mondtam, hogy az üzleti szemlélet eltérő. A GW bebizonyította, hogy havidíj nélkül is lehet sikeres MMOG-t gyártani (vagy ott az NCSoft-modell, a csillió ingyenes játékkal, lásd pl. Silkroad). A Blizzardnak ugyanígy nem lenne semmi gondja, ha havidíjmentessé tennék a játékot, sőt lehet, hogy már kétszer ennyien lennének...
Hellboy: Én offline spíler vagyok. Nem játszom neten. Semmivel.
Ha a wow betör kinába akkor szerintem annyi ember megy fel a wow szerverekre az első nap ,hogy elszál az egész.
mennyi?
a wow eddigi várhato fonyereménye 9 millio ember
bármikor bejöhet