Konrad Tomaskiewicz, a CD Projekt RED fejlesztési vezetője árulta el a Eurogamernek, hogy sok panaszt kaptak a The Witcher 2: Assassins of Kings normál nehézségi fokozatára vonatkozóan. Konkrétan sokan úgy érezték, hogy jobban illene rá a "hard" titulus.
Azt is megtudhattuk tőle, hogy a harcrendszert -- így a nehézségi fok belövését is -- alapvetően a Dark Souls ihlette, mert szereti az ilyen stílusú játékokat. Viszont egy dolog, amit ő szeret, és egy másik, amit a játékosok szeretnek a Witcher-epizódokban, így a Dark Souls-féle nehézségi szintek lekerültek az asztalról. A The Witcher 3: Wild Hunt normál fokozaton könnyebb lesz -- persze elődeihez hasonlóan e részben is több különböző szint fogadja a kihívásra várókat.
Engem jobban zavart a lebutított "rohansz amíg tudsz -> Quen -> lecsapsz 1-2 embert -> rohansz továb míg újra nem tudod használni a Quen-t......." és így tovább míg mindenellenfél meg nem hal. Kicsit monoton volt.
nagyon kíváncsi vagyok hogy milyen is lesz ez a harcrendszer