Brian Fargo a GameFrontnak adott egy hosszabb interjút, amiben több dologról is szó esett, beleértve a közelgő Wasteland 2-t is. A posztapokaliptikus szerepjáték Brian szerint nem akar többnek látszani, mint ami: csak és kizárólag a fantaszikus kalandokról szól, nincs mögötte súlyos üzenet vagy filozófiai vitatéma.
Brian elmondása szerint a játék első videójának közönségreakciója roppantmód pozitív volt, a fejlesztés pedig pár hét múlva alfafázisba ér, azaz a játék így-úgy, de végigjátszható lesz. Sikeresnek bizonyult az amatőr 3D-grafikusok alkalmazása is, az említett bemutatóban több tucat olyan objektum szerepelt, amit nem belsősök, hanem szerencsés kiválasztott rajongók készítettek. Fargo úgy véli, hogy a közösségi besegítés a különböző lokalizált változatok és a szinkron terén is beválhat a jövőben, az InXile pedig támogatni kíván minden efféle kezdeményezést. Ugyanakkor hozzátette, hogy ilyet még nem csináltak, szóval nem szeretne hiú ábrándokat ébreszteni senkiben.
Elárulta, hogy bár manapság divat komoly filozófiai kérdéseket boncolgatni a videojátékokban (jó példa erre a BioShock-sorozat), a Wasteland 2 csak a kalandokról fog szólni, nem kíván nagy és súlyos kérdésekkel foglalkozni, vagy bonyolult üzenetet közvetíteni. A játék nem veszi magát túl komolyan, áthatja az egészet a humor, melyre a tervező példát is mondott: mivel a társadalom gyakorlatilag teljesen összeomlott, az emberek többségének fogalma sincs róla, hogy mi volt a Földön a háború előtt, így kitalált, számunkra akár viccesnek is ható mítoszokat gyártanak maguknak, hogy megmagyarázzák a környezetük számukra érthetetlen elemeit. Jól hangzik, bár azért nem szabad egy könnyfakasztóan poénos progamot várni.
Persze nem készülhet interú Brian Fargóval úgy, hogy ne esne szó a crowdfunding-jelenségről, melynek játékipari úttörője pont az InXile volt. Brian szerint egy jó Kickstarter-projekt elsősorban a hitelességen múlik: ha el tudjuk adni az ötletünket az érdeklődőknek, és a koncepció önmagában is életképes, akkor a kampány is sikerrel zárul. Chris Taylor Cavemenje sem azért bukott Brian szerint, mert Chris elrontott valamit, hanem mert maga a játék terve nem volt meggyőző. Magát a közösségi finanszírozást egyébént a jövőben is stabil üzletmodellnek gondolja, mely az ipar változásaival egyetemben fejlődik majd, méghozzá a lehető legközvetlenebb kapcsolat irányába.
A Wasteland 2 jövő októberben jelenik meg PC-re.