• Tervben volt a két játék összekapcsolása
  • Ám az ötletet végül elvetették

A sorozat ismert a szövevényes és összetett történetéről, amit csak a legelvetemültebb rajongók ismernek A-tól Z-ig, de a címek mindig kínálnak valamilyen rejtélyes meta cselekményt, ami többet elárul az asszaszinok és a templomosok konfliktusáról. Az Assassin's Creed vezető írója, Darby McDevitt elárulta, hogy eredetileg tervben volt az Assassin's Creed Origins és az Assassin's Creed Unity összekapcsolása. Az ötletet azonban a Ubisoft nem sokkal a Unity meglehetősen necces indulása után, még 2014-ben elvetette. Igen, az Origins már ekkor tervben volt.

Az Axiosnak nyilatkozva Darby McDevitt, aki 2009 óta dolgozik a sorozaton, megerősítette, hogy számos ötletét elvetették a fejlesztés során. Az író elmondása szerint, amikor elkezdett dolgozni az Origins-en, arra is felkérték, hogy készítsen némi lore-t a Unity-hez. Ekkor döntött úgy, hogy további utalásokkal köti össze a két címet. Eredeti elképzelése szerint Bayek "12 templomosra vadászott volna, akiket 12 egyiptomi isten "lelke" szállt meg". Ez a csavar a Unity által már bemutatott karakterrel, Junóval lett volna hivatott teljes képet adni a fanoknak, aki azt akarja, hogy követői megtalálják a The Hidden Twelve bagázst. McDevitt azért reménykedik benne, hogy valamilyen formában azért egyszer megvalósíthatja ötleteit, ha más nem, egy könyv oldalain.