Az orosz Quazar Studio első játéka egyrészt szemnek kellemes volt, másrészt kellően pörgős, ráadásként ott volt a pepecselős játékosokat kielégítő járműtuningolós móka is. A cucc megosztotta a kritikusokat, 40 és 70 százalék között ingadozott az értékelés, ám a stílus kedvelői körében méltóbb fogadtatásra talált, és igazolta a CDV döntését: a nagy vízen túl is lehet piaca a kicsikének. Olyannyira igaz ez, hogy a srácok megkapták a zöld jelzést a folytatás / kiegészítő lemez (hogy önálló anyag lesz-e vagy expanzió, az még nem tiszta) elkészítésére.
A Tarr Chronicles: Sign of Pride ráadásul követve napjaink trendjét egy előzmény lesz, azaz az eredeti sztori előtt száz évvel játszódik, így talán választ kapunk pár kérdésünkre, mely felmerülhetett az előddel-utóddal akciózás során. Bemutatkozik egy új faj, és új irányítási metódusok is, ez utóbbiak közül kettőt ismerünk: a Stealth (lopakodás) és a Berserk (ama bizonyos agyatlan, adrenalinhajszás támadás). Azoknak pedig, akik örömmel töltöttek el órákat a hajódokkban, hogy a különféle elemekből gyakorlatilag új járművet építsenek, további jó hír, hogy immár a fegyvereket is átalakíthatjuk kedvünkre, tovább egyedisítve kedvenc űrszekerünket.
Sokkal több információt sajnos nem kaptunk, képet annál többet, melyekből kitűnik, hogy a grafikára továbbra sem lehet panaszunk, és ha orvosolják az előző felvonás gyermekbetegségeit, melyekből azért akadt jó pár, egy újabb kellemes színfolttal gyarapszik a műfaj palettája - a hírek szerint már tavasszal, bár azt nem említik a források, hogy ez az orosz, vagy a nemzetközi verzióra vonatkozik-e, hiszen a képek nagy része még eredeti nyelvű, de reméljük, ezt is megtudjuk hamarosan
A Tarr Chronicles: Sign of Pride ráadásul követve napjaink trendjét egy előzmény lesz, azaz az eredeti sztori előtt száz évvel játszódik, így talán választ kapunk pár kérdésünkre, mely felmerülhetett az előddel-utóddal akciózás során. Bemutatkozik egy új faj, és új irányítási metódusok is, ez utóbbiak közül kettőt ismerünk: a Stealth (lopakodás) és a Berserk (ama bizonyos agyatlan, adrenalinhajszás támadás). Azoknak pedig, akik örömmel töltöttek el órákat a hajódokkban, hogy a különféle elemekből gyakorlatilag új járművet építsenek, további jó hír, hogy immár a fegyvereket is átalakíthatjuk kedvünkre, tovább egyedisítve kedvenc űrszekerünket.
Sokkal több információt sajnos nem kaptunk, képet annál többet, melyekből kitűnik, hogy a grafikára továbbra sem lehet panaszunk, és ha orvosolják az előző felvonás gyermekbetegségeit, melyekből azért akadt jó pár, egy újabb kellemes színfolttal gyarapszik a műfaj palettája - a hírek szerint már tavasszal, bár azt nem említik a források, hogy ez az orosz, vagy a nemzetközi verzióra vonatkozik-e, hiszen a képek nagy része még eredeti nyelvű, de reméljük, ezt is megtudjuk hamarosan
A hírnek örülök, nagyon kevés űrszimulátor van a piacon, főleg, ha összevetjük a többi (FPS, kaland stb) kategóriával. De azért jobban örülnék, ha egy kicsit szabadosabb lenne a játék (mint az Elite vagy az X). De ajándék lónak ne nézd a fogát