A Turing Test sikere után (mi 80%-ot adtunk rá) nem volt kérdéses az együttműködés a Bulkhead és s Square Enix között. "Tudjuk, hogy a Bulkhead egy nagyon tehetséges csapat. Bízunk Joel-ben és az embereiben, mert tisztában vagyunk azzal, hogy mire képesek, és hogy hallgatnak a rajongóikra. A kapcsolatunk a Bulkhead-del a minimális kiadói beavatkozáson és a maximális támogatáson alapul. Segíteni fogunk a közösségépítésben, miközben a Bulkhead egy nagyon jó FPS-t fog összehozni." -- közölte Phil Elliott, a Square Enix független fejlesztésekért felelős igazgatója.
Joe Brammer, a Bulkhead vezető producere elárulta, hogy sok nagy kiadó megkereste őket, hogy érdeklődnek a Battalion 1944 iránt, de mivel a kapcsolatuk már megvolt a Square Enix-el, és ismerték őket, így nyilvánvaló volt, hogy folytatják az együttműködést. "A bizalom a fontos, és azzal nem lehet visszaélni." -- tette hozzá, majd folytatta. "Tudjuk, hogy lesznek ötleteiket, javaslataik, de a kreatív irányítást meg fogják hagyni nekünk. Mivel ők is nagy FPS rajongók, így azokat a döntéseket, amik a játék érdekeit a legjobban szolgálják, mi fogjuk meghozni. Lehajtjuk a fejünket, dolgozunk keményen, és a lehető legjobb játékot fogjuk megtervezni. Ráadásul az egyezség nálunk hagyta az összes, a Battalionhoz kapcsolódó szellemi jogot."