Különösen nagy felzúdulást keltett az egyik alapító, Dan Houser interjúja, amiben azt találta mondani, hogy a Red Dead Redemption 2 fejlesztői heti 100 órát dolgoztak a játékon. Ugyan azóta pontosított, hogy csak a vezető írók tettek így, és ők is csak pár hétig, és persze senkit sem kényszerítettek ennyi munkára, láthatóan ez nem győzte meg a közösséget.
Úgyhogy a Rockstar lazított a szabályain, és mostantól a dolgozói szabadon írhatnak a közösségi oldalakon munkahelyükről és az ott uralkodó körülményekről, függetlenül attól, hogy egykori vagy jelenlegi dolgozó-e.
Job J. Stauffer meg is írta, hogy ugyan ő majdnem egy évtizede otthagyta a Rockstart, de akkoriban bizony olyan volt ott dolgozni, mintha fegyverrel kényszerítették volna, hogy a hét minden napján dolgozzon, mert ha hétvégén bemegy Sam vagy Dan Houser (az alapítók), szeretik látni, hogy mindenki úgy dolgozik, mint ők.
A San Diegó-i csapatban dolgozó Vivianne Langdon eszközprogramozó ezzel szemben azt állítja, hogy sosem kellett heti 50 óránál többet dolgoznia, azt is csak alkalmanként, és a heti túlórája mindig csak 2-6 óra.