A Bethesda producere, Todd Howard végre a PC-s Skyrimról is beszélt egy keveset. Szerinte a játék előnyt kovácsol majd a számítógépek erős hardveréből, annak ellenére is, hogy a látvány hasonló lesz. Paradoxon? Na igen...
"Felhúzható lesz, amennyire az elvárható. Vannak olyan apróságok, melyeket minden játékunkban elérhetővé teszünk PC-re. A textúrák mérete például akkora lehet, amekkorát csak akarsz, és egyértelmű, hogy a felbontás is emelhető lesz. Ennek ellenére azonban a látvány ugyanolyan marad, mert míg PC-n közel ülsz a képernyőhöz, konzolon általában jóval távolabbról nézed. Ami a DirectX 11-et illeti, lesznek előnyei, főleg a teljesítmény tekintetében. Azt leszámítva viszont egy csomó olyan dolgot is tud, amit egyelőre nem kívánunk kiaknázni."
Magyarán a játék szebb lesz, mint konzolon, de a PC-k igazi izomerejét nem fogja kihasználni. Mostanában egyébként egyre több csalódás éri a PC-s tábort a fejlett technológiák hanyagolása miatt, elég csak a Crysis 2-re gondolni, ugyebár...
"Felhúzható lesz, amennyire az elvárható. Vannak olyan apróságok, melyeket minden játékunkban elérhetővé teszünk PC-re. A textúrák mérete például akkora lehet, amekkorát csak akarsz, és egyértelmű, hogy a felbontás is emelhető lesz. Ennek ellenére azonban a látvány ugyanolyan marad, mert míg PC-n közel ülsz a képernyőhöz, konzolon általában jóval távolabbról nézed. Ami a DirectX 11-et illeti, lesznek előnyei, főleg a teljesítmény tekintetében. Azt leszámítva viszont egy csomó olyan dolgot is tud, amit egyelőre nem kívánunk kiaknázni."
Magyarán a játék szebb lesz, mint konzolon, de a PC-k igazi izomerejét nem fogja kihasználni. Mostanában egyébként egyre több csalódás éri a PC-s tábort a fejlett technológiák hanyagolása miatt, elég csak a Crysis 2-re gondolni, ugyebár...
Te nagyon súlyos eset vagy. Miért írjunk róla itt, amikor egy komplett újság van az oldal mögött? Tudod, elemi logika. Ha már lekezelő tudsz lenni, az eszed is tanuld meg használni. (Bár nem tudom, mit várok -- két warnnal a hátad mögött nár "bizonyítottad" rátermettséged a fórumra.)
De senki sem bántotta a Bethesdat, épp ez az,a mit DNP sem értett meg. Mindösze tényként közöltem, hogy a PC-s tábor manapság sokat szív emiatt. Én szeretem a fejlesztőket, a Morrowind nagy hatással volt rám (máig a legjobb hc crpg szvsz), de mint PC-s játékos, soso átverve érzem magam. Nem miattuk, hanem az ipar hozzáállása miatt. Hogy ez kinek a hibája... nos, mondjam, hogy a játékosoké?
Nyilván ők döntik el, de ez esetben ne csodálkozzanak a gyártók, ha a vásárlók sírnak, hogy nem plusz 10 fps miatt vettek százezres VGA-t. De tudom, persze, én vagyok a hülye, ne akarjam megmondani neked, roppant művelt és okos szakembernek a tutit a játékvilággal kapcsolatban...
@e.a.stady:
Egyetértünk.
Ha frankó a grafika és szar a játékmenet akkor úgysem fogunk játszani vele.
És fordítva. Lásd minecraft.
Bár abban van valami, hogy ha már itt dübörög a gépünkbe a dx11-es kártya akkor jó lenne egy olyan gamma ami ki is használja azt teljes hosszába.
Todd Howard egy teljesen reális nyilatkozattal állt elő. Leírta, hogy számos dolgot használnak a DX11-ből, de nem mindent. Gondolom nekik az a fontos, hogy a rajzolási parancsok esetében túllépjék azt a 3000-es határt, amihez elengedhetetlen a command list és a többszálú parancskezelés támogatása. Erre van szükségük és ezt használják a DX11-ből. Majd a fejlesztők eldöntik, hogy mi hasznos a programjuk számára és mi nem.
Haver, komolyan kezdelek sajnálni. Nem tűnik fel, hogy a hírek mind külföldi fordítások? Nem én találom ki őket, s ha ezt speciel nem írtam volna meg, még ennél is kevesebb PC-s hír jutott volna (így is susulyka kevés van, ha nem vetted volna észre).
Mellesleg, ami a DX11-et illeti, de, igenis HOZ változást a megfelelő kezekben, és a játék LEHETNE szebb ennél is, ha komolyan ráállnának a DX11-re. Hogy nem fognak, az a multiplatform fejlesztés átka. Én egy szóval sem állítottam, hogy a játék rosszabb / csúnyább / gagyibb lesz, csak felhívtam a figyelmet rá, hogy a DX9 óta lassan hét év eltelt...