Elképesztő adatokat közölt a PCR Online-nal a DFC Intelligence nevű, gigantikus piacelemzőcég: a PC-s játékosokat már nem érdeklik a dobozos kiadások, a vásárlások 98 százaléka digitális formában történik, tehát azon gamerek aránya, akik még elvánszorognak a kedvenc boltjukba egy-egy programért, kevesebb mint 10 százalék. Azt is mondhatjuk, hogy a klasszikus játékterjesztés halott. Ja, és még mielőtt megkérdeznétek, ez bizony globális statisztika!
A DFC jelentése szerint ez az arány az elkövetkezendő években csak nőni fog, azaz megérjük a dobozos PC-s játékok eltűnését, és már csak a gyűjtői kiadások miatt lesz érdemes egyáltalán fizikai adathordozón tárolt programot vásárolni. A PC tehát belépett a digitális korszakba – már csak arra vagyunk kíváncsiak, hogy a konzolgyártóknak mikor lesz elege a folytonos lemeznyomásból és az elromló olvasófejekből.
Ti mit szóltok mindehhez?
- a korai hozzáférést biztosító (megvehető, de befejezetlen) játékok aránya?
- a nagymértékű leárazások során vásárolt játékok aránya?
- a független és/de olcsó játékok aránya?
- azok a játékok, melyek meg sem jelennek dobozos formában? (talán később, pl. Goat Simulator)
- azon játékok aránya, melyeket már évek óta nem lehet dobozos formában kapni?
Ezekbe belegondolva már "máshogy fekszik a leányzó".
Különben is, ahogy a Simpson Családban mondták: "Statisztikával bármit be lehet bizonyítani, az emberek 40%-a tudja ezt."
Ez ellentmondás. A mondat első része azt jelenti, hogy a játékosok mindegyike (100 %-a) digitálisan vásárol, a második pedig azt, hogy csak a 98 %-uk.
Hogy van ez kérem ?
A másik meg, hogy Engem Érdekelnek a dobozos játékok.
Akkor Én most nem létezem?
Ez ellentmondás. A mondat első része azt jelenti, hogy a játékosok mindegyike (100 %-a) digitálisan vásárol, a második pedig azt, hogy csak a 98 %-uk.
Hogy van ez kérem ?
A másik meg, hogy Engem Érdekelnek a dobozos játékok.
Akkor Én most nem létezem?
Engem is érdekelnek a dobozos verziók de csak azért nem fogok venni dobozos programot hogy tíz percig gyönyörködjek a látványban majd a sarokba dobva írjam be a steam kódot.
Ez ellentmondás. A mondat első része azt jelenti, hogy a játékosok mindegyike (100 %-a) digitálisan vásárol, a második pedig azt, hogy csak a 98 %-uk.
Hogy van ez kérem ?
A másik meg, hogy Engem Érdekelnek a dobozos játékok.
Akkor Én most nem létezem?
Létezésed problematikájára is egyszerű a válasz: amíg kötözködni tudsz, létezel...
Ez ellentmondás. A mondat első része azt jelenti, hogy a játékosok mindegyike (100 %-a) digitálisan vásárol, a második pedig azt, hogy csak a 98 %-uk.
Hogy van ez kérem ?
A másik meg, hogy Engem Érdekelnek a dobozos játékok.
Akkor Én most nem létezem?
Szóval kár értük, de a világ változik, ezt el kell fogadni.
Egyébként én akkor is a digitálist választom, ha drágább. A kényelem megéri a felárat, nincs fóliatépkedési fétisem és a játékot játszani akarom, nem fogdosni és szagolgatni.
Egyébként én akkor is a digitálist választom, ha drágább. A kényelem megéri a felárat, nincs fóliatépkedési fétisem és a játékot játszani akarom, nem fogdosni és szagolgatni.
Egyébként én akkor is a digitálist választom, ha drágább. A kényelem megéri a felárat, nincs fóliatépkedési fétisem és a játékot játszani akarom, nem fogdosni és szagolgatni.