Az Overkill Software a PayDay 2 fejlesztése során eljátszott azzal a gondolattal, hogy beépítsenek egy Versus játékmódot az eddig több mint másfél millió példányban elkelt játékukba, de erről az ötletről végül letettek. A magyarázat nagyon egyszerű, ugyanis a zsarukat és a rablókat egymással szembeállító kompetitív multiplayer mód nem volt csapat fő célja -- csak a kooperatív módra koncentráltak, így készülhetett el időben a játék.
A csapat vezére, David Goldfarb azonban azt monda, hogy egy esetleges folytatásban már megjelenhet egy ilyen lehetőség, bár hozzátette, hogy ez nem egy egyszerű folyamat, hiszen a Battlefield 3 és a Battlefield: Bad Company 2 munkálatai során szerzett tapasztalatokból nagyon jól tudja, hogy a csapat figyelmét megosztja a sok játékmód. Másrészt pedig ez egy nagy változtatás lenne az alapmechanizmusokat tekintve, ezért is van az, hogy meg sem próbálják a meglévő programba kiegészítő útján beépíteni a játékmódot.