"Nagyon jó kérdés, ami tömör, velős választ követel. A meleg űrkatonák."
Ezt felelte Denby Grace, a Mafia II producere az MTV blogjának azon kérdésére, hogy mi a játékvilág legnagyobb problémája. Ez azonban még nem minden, Grace azt is tudja, mi a legjobb tanács egy játékfejlesztőnek:
"Ezt egy főnököm mondta egyszer. »Maradj seggfej! Abban jó vagy.« Szerintem pozitívan értette. Néha össze kell törni pár szívet ahhoz, hogy király játékokat készíthess."
Nos... azt hiszem, ehhez nincs sok hozzáfűznivaló. Talán annyi, hogy a 2K-nek fájt a Mafia II sok negatív kritikája, a Halo: Reach sikere pedig felhúzta őket egy kicsit. Azon azonban nem árt elgondolkodni, hogy Denbynek valahol igaza is lehet. Az innováció manapság kezd klisékbe fulladni, és ez nem biztos, hogy jót tesz a játékvilágnak.
(A képek a Mafia II-ből valók.)
Ezt felelte Denby Grace, a Mafia II producere az MTV blogjának azon kérdésére, hogy mi a játékvilág legnagyobb problémája. Ez azonban még nem minden, Grace azt is tudja, mi a legjobb tanács egy játékfejlesztőnek:
"Ezt egy főnököm mondta egyszer. »Maradj seggfej! Abban jó vagy.« Szerintem pozitívan értette. Néha össze kell törni pár szívet ahhoz, hogy király játékokat készíthess."
Nos... azt hiszem, ehhez nincs sok hozzáfűznivaló. Talán annyi, hogy a 2K-nek fájt a Mafia II sok negatív kritikája, a Halo: Reach sikere pedig felhúzta őket egy kicsit. Azon azonban nem árt elgondolkodni, hogy Denbynek valahol igaza is lehet. Az innováció manapság kezd klisékbe fulladni, és ez nem biztos, hogy jót tesz a játékvilágnak.
(A képek a Mafia II-ből valók.)
Nektek meg megy egy hatalmas /facepalm.
Szépen beszólt a Gaylo-nak. Megy egy virtuális pacsi.
(Egyébként kissé szánalmas, ha egy cég már ilyeneket mond, mert "morcosak".)
Am szerintem se GTA klón a mafia
Göhöm-göhöm... Nem is tudom, miért nem tetszett a Mafia II a kritikusoknak... Legalábbis elég sok helyen azért húzták le, mert GTA IV-klón lett. Úgyhogy tényleg igaza van, ők is bebizonyították.
Amúgy a Halo tényleg nem a legjobb cím szerintem. Az 1. rész még azért tetszett, de ma már valahogy nem tud megmozgatni. Kb. "CoD-szindróma", vagyis tök érdektelen számomra, ha kijön egy <ásít> Halo <ásít> rész. Nem kicsit agyonhype-olt a széria.
Mondjuk azt nem értem, miért "meleg űrkatonák", lévén, hogy a trailerek alapján szerintem a Halo Reach marconái a legtökösebb vitézek a Galaxisban.
A Halo 1-2 részével is játszottam. És most spannál a Reach-et is kirpóbáltam és még mindig tartom a véleményem, hogy ez egy túlságosan felkapott játék széria.
Ja és az sem "cool" ha adod a komoly embert. Unalmas már, hidd el.
A Mafia 2 amilyen nagy dirrel-durral be lett harangozva és hájpolva úgy csúszott le egy átlagos játék szintjéhez, ami a Mafia 1-hez MÉLTATLAN.
A Halo meg alapból egy felkapott fos sorozat volt mindig is.
Talán jobb,tartalmasabb játékokat készítenének,nem csak ígérgetnék,hogy ez les az lesz,aztán ha a közösségnek nem tetszik,sírnak mint állat.
Ha már a Halo:Reach a példa,meg is értem,hogy irigyli a Bungie-t,amilyen játékot készítettek,ilyet a 2K Czech nem hinném,hogy valaha is fog...
mert ennyi erővel ő meg az egész cseh brancsa egy nagy homokozó hogy több mint 6 évig dolgoztak egy tök üres játékon.
"meleg űrkatonák": MI VAN?! Master Chief mióta meleg? Te jó ég!
U.I.: szerintem a Mass Effect 1-ben mindenki kipróbálta Jane "meleg űrkatona" Shepardot (ha értitek, mire gondolok