..pedig az 1997-ben alakult malmői csapat nem egyszer bizonyította tehetségét, hiszen mind a Ground Control, mind a World in Conflict sikernek örvendett úgy a játékosok, mint a kritikusok körében. Amikor az új szuperkiadó bejelentette döntését, nem is aggódtunk annyira, hiszen szinte biztosnak volt vehető, hogy valamelyik vetélytárs lecsap a srácokra, és nem is kellett erre sokat várni, a francia székhelyű Ubisoft hamar bezsákolta a 120 főt foglalkoztató stúdiót, és azon melegében, illetve azóta meg is hozott pár stratégiai döntést: a WiC oroszos kiegészítőjét befejezik, a pakk konzolos átiratát leállítják, és a svéd bandát bízzák meg azzal, hogy szélesre tárja a Guillemot-birodalom előtt az MMO-játékok univerzumának kapuját.
Talán ez utóbbi döntések nem tetszettek a Massive alapítójának, Martin Walfiznek, aki bejelentette: otthagyja cégét. Indoklást nem fűzött hozzá, és a Ubisoft is csak annyival kommentálta a dolgot, hogy elszomorította őket a döntés, de sok sikert kívánnak neki a jövőben. Természetesen Walfiz további tervei sem ismertek; ki tudja, lehet, hogy új stúdiót alapít, átcsábít pár régi havert, és tovább dolgoznak a kedvenc műfajukban? Meglátjuk...
Talán ez utóbbi döntések nem tetszettek a Massive alapítójának, Martin Walfiznek, aki bejelentette: otthagyja cégét. Indoklást nem fűzött hozzá, és a Ubisoft is csak annyival kommentálta a dolgot, hogy elszomorította őket a döntés, de sok sikert kívánnak neki a jövőben. Természetesen Walfiz további tervei sem ismertek; ki tudja, lehet, hogy új stúdiót alapít, átcsábít pár régi havert, és tovább dolgoznak a kedvenc műfajukban? Meglátjuk...