• Az egykor a BioWare-nél dolgozó Mark Darrah az Andromedáról beszélt
  • Elmondta, hogy a főszereplők direkt lettek könnyedebben ábrázolva
  • Az EA ugyanis a fiatalabb korosztályt szerette volna megszólítani

A legtöbben nem őriznek szép emlékeket a Mass Effect: Andromédáról, ami a temérdek bug és félkész mechanikák mellett a kifejezzeten középszerű történetnek és a sokszor antipatikus főszereplőnek volt "köszönhető". Utóbbival kapcsolatban árult el ezt-azt nemrég a BioWare-nél egykor produceri tisztséget betöltő Mark Darrah, aki elmondta, hogy a Ryder ikrek szándékosan lettek úgy megírva, mintha egy CW sorozatból ugrottak volna át, hogy felvegyék a Pathfinder szerepét. Az EA ugyanis a fiatalabb korosztályt szerette volna megszólítani, ehhez pedig szükség volt a könnyedebb hangvételre, és a lazább karakterekre.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Mark úgy írta le a dolgot, hogy míg Shepard a '80-as, '90-es évek akciósztárja, addig Ryder a 2000-es éveké, így természetes, hogy rengeteg köztük a különbség. Szerinte az sem tett volna jót a játéknak, ha a testvérpár apját, Alec Rydert teszik meg főszereplőnek, szerinte ugyanis nem a karaktereken csúszott el a játék, hanem a történeten, amiből ki lehetett volna hozni egy remek gyarmatosítós sztorit, ehelyett csak lógott a levegőben a cselekmény. Ki tudja, talán a soron következő epizódban arra is fény derül, hogy mi lett az Androméda-galaxis lakóinak sorsa.