- A Mass Effect: Andromeda egyjátékos DLC-jét végül visszamondták
- Mike Gamble szerint ez azért volt, mert a játékot nem lehetett hosszútávon támogatni
- Szerencsére az Anthemmel nem lesznek ilyen gondok szerinte
A PAX West keretein belül Mike Gamble és a BioWare csapata elég hosszan beszélgetett készülő játékukról, az Anthemről, belementek például az egyjátékos mód részleteibe, valamint a történetvezetésre és a „játék mint szolgáltatás” szemlélet előnyeire is kitértek. Ennek kapcsán Mike Gamble elmondta, hogy talán a legjobb a folyamatosan frissülő játékban, hogy nem kell esetenként akár hónapokat is várnunk egy-egy kiegészítő megjelenésére.
Gamble példaként a Mass Effect: Andromedát hozta fel, ami se a játékosok, se a kritikusok körében nem aratott osztatlan sikert, és ezért végül az egyjátékos DLC-t is visszamondták emiatt. Meglátása szerint ilyesmitől az Anthem esetében egyáltalán nem kell félni. Ahogy ő fogalmazott:
„Kijelenthetem, hogy az Andromeda esetében a megjelenés utáni tervek nem voltak olyan alaposan kidolgozva, mint az Anthemnél. A hosszútávú támogatást lehetővé tevő rendszerek és eszközök nem voltak elérhetőek.”
Az Andromedânak Talán a 30 százalékánál lehetek.De mâr 2 hónapja felé sem néztem.És nem is érzek rá semmiféle kéztetést sem. :(
Szóval örülök hogy "igénytelen" játékos vagyok.
Számomra köröket vert szinte mindenben a 3. részre. Kivéve karakterek (2 rész előny) és a Citadel DLC, az a Mass Effect sava borsa.
Nem is kellett volna évekig támogatni, csak adtak volna ki hozzá 1-2 tartalmas DLC-t mint 2 és 3-hoz és az elég is lett volna. A folytatás meg jött volna a következő részben.
Remélem nem fog ez a szolgáltatás + apránként adagoljuk a teljes sztorit elterjedni, mert akkor falra mászok.
Egyedül a quarian ark DLC-jéről kellett lemondani, mert nem tudták megvalósítani.
Az Anthem-et úgy tervezik, hogy már megvannak a következő években érkező frissítések tartalmai. És ezt mindenki megkapja, tehát mindenki csak örülhet.