- A Mass Effect 4 technikai elemeket átvesz a Dragon Age: Inquisitionből
- A hatalmas, felfedezhető területek ilyenek lesznek
- De a fejlesztők a Mass Effect-sorozatra építenek
A Dragon Age: Inquisition igen nagy siker lett, annak hála a játékosok, ha nem is teljesen, de újra bízni kezdtek a megtépázott hírnevű Bioware-ben. Viszont újfajta aggodalom is felütötte a fejét. Sokan tartanak attól, hogy ez a siker rányomja a bélyegét a Mass Effect 4-re, és a két játék túlontúl hasonlítani fog egymásra.
Aaryn Flynn, a Bioware általános menedzsere reagált a felvetett aggályokra. Elmondása szerint – ahogy azt eddig is tudtuk – minden jövőbeni Bioware-játék a Frostbite motort használja, és mind a Mass Effect 4, mind az új IP (amiről hallgat, mint a sír, de ez valószínűleg a Shadow Realms lehet) átvesz technikai elemek a Dragon Age: Inquisitionből, mint például a hatalmas, akadályok nélkül bejárható területek.
Ennek ellenére a játék a korábbi Mass Effectekből építkezik, az azok által létrehozott gazdag múltból merít. Példaként a már prototípus formában látott Makót hozta fel, amelynek ugye abszolúte semmi köze nincs a Dragon Age-játékokhoz, ellenben elég jó (vagy rossz?) emlékeket ébreszt a Mass Effect első részével kapcsolatban.
„Nagyon büszkék vagyunk mindarra, amit a Dragon Age: Inquisition elért, de ettől még nem lesz belőle sablon, amit aztán a többi játékhoz felhasználunk. Minden játék-franchise-nak szüksége van az innovációra és a javulásra, de ezeknek azon kell alapulnia, hogy mi szolgálja a program javát, és nem azon, hogy egy másik játékban mi volt sikeres” – fejezte be okfejtését Flynn a NeoGAF fórumán.
-Értelmes történet -Visszakapni a felszerelésünk alakítgatását
-Vállalható, alakítható story, bullshit ending nélkül.
-Valóban érdekes skillek és élvezetes kar. fejlődés
-Taktikus harc anélkül h agyatlan shooterbe menne át.
-Egyedi társak - Válaszható faj a főszereplőnek
Ami nem kell:
-Gagyi konzolos irányítás - Csilli villi grafik -DLC tenger
-Újabb hype kampány melegekről - Korábbi történet seggberúgása
-Millió és egy valójában haszontalan mellék küldi
-Crafting rendszer ami megöli a hulló lootot
-Hatalmas üres területek
-Sprintelés teljes hiánya (DA:I ben dönthetek h 10-30 sec alatt fel-le szállok a gagyin irányítható lóra v vánszorgok)
-XP cap...