Tegnap már megtudtuk, hogy visszatér a Mako nevű gépjármű, új, feltehetően testre szabható külsővel (már ha a végleges változatban Makónak fogják hívni, mert az eddig csak az M35-ös tanknak volt a neve), ráadásul főhősünk testre szabhatósága sem valószínű, hogy változni fog. Illetve kiderült, amit amúgy is sejtettünk: visszatér néhány ismert karakter -- hogy ezek főbb vagy mellékszereplők lesznek, arról nem szólt a fáma. (Conrad Verner, mint csapattag?) Emellett újabb és újabb Twitter-üzeneteknek hála megtudhattunk még egyet s mást.
Azt már az E3 2014-en bemutatott prezentációból is sejtettük, hogy az új hős ugyanúgy az N7 kommandó tagja lesz, mint Shepard volt, ezt most a bemutatott női és férfi páncélváltozatok is megerősíteni látszanak, hiszen mindegyiket ott van a jellegzetes logó. E hős -- aki újfent ember lesz -- valamiféle felfedezőtúrán vesz részt, méghozzá az elhangzottak alapján Shepard idején, lehetséges, hogy egy másik galaxisban. Ezért lesz szükségünk a Makóra, ami gyorsabb lesz elődjénél, viszont fegyvertelenné tették. A készítők külön leszögezték, hogy tanultak az első Makót ért kritikákból, így ez az új jármű sokkal kezelhetőbb lesz.
A játék inkább a trilógia szellemi utódja, semmint direkt folytatása, ezért sem fogják Mass Effect 4-nek hívni, persze azt már véletlenül sem árulták el, hogy akkor mégis hogyan kellene nevezni, ám a leírtak alapján a korábban pletykált Contact egyre reálisabbnak tűnik. A választások ezúttal is igen fontos szerepet játszanak, annyi lehetőségünk lesz döntést hozni, amennyit csak a fejlesztők képesek belepasszírozni a programba. Azt viszont nem erősítették meg, hogy emberen kívül más fajú karaktert is játszhatunk-e mondjuk a tegnap említett kooperatív multiplayer módban, bár ha az előző részt vesszük figyelembe, akkor talán nem botor dolog azt feltételezni, hogy a többszemélyes felhozatalban azért lesznek idegenek.
És persze mint mindig, ezúttal is elmondták, hogy nem lesz Shepard. Jó, lassan talán elhisszük. Egyelőre ennyi, az alanti videóban még megtekinthettek néhány jelenetet (a legtöbb az E3-on is látható volt), illetve az új Mako korai, még befejezetlen változatát mozgás közben. Természetesen minden csak prototípus, így az évek múlva érkező kész változatban nem valószínű, hogy ezekből bármi visszaköszön, legalábbis ebben a formában.
- Ha belegondolok a harmadik mindhárom befejezése arra épül ,hogy a relék megsemmisülnek avagy tönkremennek de javíthatóak csak sok időbe telik. Ebből kifolyólag rengeteg világ elszigetelődik. És gondolom azon lesz a hangsúly ,hogy felvenni a kapcsolatot a többi világgal ,hogy mi történt a háborúba avagy alatta(Lehet ,hogy erre utal a pletykált Contact alcím is) Ez egyet jelent azzal ,hogy bármi megtörténhet. Az elszigetelt régiókat nem köti az első három részben meghozott főbb döntések hisz a háború így is úgyis bekövetkezett volna. Az új részben mi magunk deríthetjük ki ,hogy valójában mi történt a háború alatt és után. Kicsit olyan mint a World war z könyv. A főhős jár utána ,hogy valójában mi ,hogy történt és sorba járjuk be a világokat (akár az egyik világon találkozhatunk a ME3 végén lezuhant Normandyval is vagy innen indul a game ). És persze gondolom ez alatt alakul majd ki az új főszál ami megint egy trilógiát alkot. Főszál mondjuk egy új ellenség lehet. Mivel levertük a kaszások ezért olyan új életformák is elkerülték az "aratást" akik aztán betörnek a mi galaxisunkba és a kaszások aratása tartotta eddig kordában őket.........Elkalandoztam.......:D
- Ha belegondolok a harmadik mindhárom befejezése arra épül ,hogy a relék megsemmisülnek avagy tönkremennek de javíthatóak csak sok időbe telik. Ebből kifolyólag rengeteg világ elszigetelődik. És gondolom azon lesz a hangsúly ,hogy felvenni a kapcsolatot a többi világgal ,hogy mi történt a háborúba avagy alatta(Lehet ,hogy erre utal a pletykált Contact alcím is) Ez egyet jelent azzal ,hogy bármi megtörténhet. Az elszigetelt régiókat nem köti az első három részben meghozott főbb döntések hisz a háború így is úgyis bekövetkezett volna. Az új részben mi magunk deríthetjük ki ,hogy valójában mi történt a háború alatt és után. Kicsit olyan mint a World war z könyv. A főhős jár utána ,hogy valójában mi ,hogy történt és sorba járjuk be a világokat (akár az egyik világon találkozhatunk a ME3 végén lezuhant Normandyval is vagy innen indul a game ). És persze gondolom ez alatt alakul majd ki az új főszál ami megint egy trilógiát alkot. Főszál mondjuk egy új ellenség lehet. Mivel levertük a kaszások ezért olyan új életformák is elkerülték az "aratást" akik aztán betörnek a mi galaxisunkba és a kaszások aratása tartotta eddig kordában őket.........Elkalandoztam.......:D
- Ha belegondolok a harmadik mindhárom befejezése arra épül ,hogy a relék megsemmisülnek avagy tönkremennek de javíthatóak csak sok időbe telik. Ebből kifolyólag rengeteg világ elszigetelődik. És gondolom azon lesz a hangsúly ,hogy felvenni a kapcsolatot a többi világgal ,hogy mi történt a háborúba avagy alatta(Lehet ,hogy erre utal a pletykált Contact alcím is) Ez egyet jelent azzal ,hogy bármi megtörténhet. Az elszigetelt régiókat nem köti az első három részben meghozott főbb döntések hisz a háború így is úgyis bekövetkezett volna. Az új részben mi magunk deríthetjük ki ,hogy valójában mi történt a háború alatt és után. Kicsit olyan mint a World war z könyv. A főhős jár utána ,hogy valójában mi ,hogy történt és sorba járjuk be a világokat (akár az egyik világon találkozhatunk a ME3 végén lezuhant Normandyval is vagy innen indul a game ). És persze gondolom ez alatt alakul majd ki az új főszál ami megint egy trilógiát alkot. Főszál mondjuk egy új ellenség lehet. Mivel levertük a kaszások ezért olyan új életformák is elkerülték az "aratást" akik aztán betörnek a mi galaxisunkba és a kaszások aratása tartotta eddig kordában őket.........Elkalandoztam.......:D