Az előző héten adtunk hírt arról, hogy a Rockstar Games  kidobott egy méretes frissítést az óriási csalódásnak bizonyult Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition PC-s és konzolos verzióihoz, így végre otthoni masinákon is élvezhetjük a mobilos portban debütált „Classic Lighting” módot, melynek köszönhetően az eredeti színeiben pompázhat a GTA 3, a Vice City és a San Andreas. Az új grafikai opció mellett ráadásul számos hibajavítást is eszközöltek a szakik, módosítottak az animációkon (CJ végre nem a fejére önti az üdítőt, valamint guggolás közben sem úgynéz ki, mint aki egy testhorror forgatásáról érkezett), ráadásul a harmadik részben és a Vice Cityben is lehetségessé vált a séta közben történő lövöldözés, szóval némileg megkésve ugyan, de nagyjából késznek mondható az időközben kispadra ültetett Grove Street Games gyűjteménye.

Ha pedig már szóba kerültek az eredeti fejlesztők, az update egy másik fontos újítása mellett sem mehetünk el szó nélkül, nevezetesen, hogy a Grove Street Games logója immár sem az indításkor, sem pedig a menüben nem tűnik fel, így lényegében olyan, mintha a Rockstar még a létezésből is kitörölte volna a brigádot. Mindez a csapat vezetőjének, Thomas Williamsonnak is feltűnt, aki egy eléggé egyértelmű tweetben adott hangot a nemtetszésének.

„Meglehetősen szemét húzás egy frissítéssel eltávolítani az eredeti fejlesztőket az alkotók közül, különösen akkor, ha egy update több száz olyan javítást tartalmaz, amelyek ezektől a fejlesztőktől származnak, és amiket évekig nem láthattak a játékosok” – fogalmazott Williamson, aki ugyan nem nevezte meg a GTA trilógiát, de az események tükrében eléggé egyértelmű, hogy arról van szó. Többen is kiemelték viszont (leginkább a kommentek között), hogy a stáblistában továbbra is fel van tüntetve a Grove Street Games és annak összes munkatársa, szóval nem teljesen értik a vezető kiakadását. Szerintetek sem volt fair eltávolítani a cég logóját?

A borítóképek forrása: Rockstar Games