• Újabb mérföldkövet ért el a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition 
  • Pontosabban annak Netflixre szánt változata
  • Amit már több mint 30 millió alkalommal töltöttek le az előfizetők
  • Az arányok alapján pedig messze a San Andreas a játékosok kedvence

Nem túl meglepő módon a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition felettébb jól sikerült mobilos változata lett a Netflix videójátékos üzletágának eddigi legnagyobb sikere, olyannyira, hogy a három klasszikus címet tartalmazó pakk már januárban meghaladta a 18 milliós letöltést. Azóta eltelt néhány hónap, a streaming szolgáltatás előfizetői pedig továbbra is odáig vannak a Rockstar Games felújított sandbox címeiért, a mobilegamer.biz ugyanis újabb mérföldkőről számolt be nemrég az Appmagic adatai alapján.

gta-trilogia-netflix-mobil.jpg

Az új adatok szerint mostanra több mint 30 millió alkalommal töltötték le az emberek a GTA trilógiát, ami után nem annyira meglepő, hogy a Netflixnek esze ágában sincs kivonulnia erről a piacról – bár tegyük hozzá, hogy a cég többi mobiljátéka azért korántsem teljesít ilyen jól. Mondhatni evidens módon a San Andreas vezeti a sort a maga 20,5 milliós letöltésével, amit a Vice City követ 6,5 millió telepítéssel, a sereghajtók ruháját pedig a paradigmaváltó 3. rész öltötte magára 3,3 millióval. Ami az operációs rendszereket (iOS, Android) illeti, CJ történetének esetében 15,8 millió és 4,7 millió az arány az iOS javára, ahogy a Vice City (4,9 millió és 1,6 millió), valamint a GTA 3 (2,4 millió és 929 000) esetében is az Apple eszközökre való letöltések vannak túlsúlyban. A portál még arra is rámutatott, hogy a felhasználók többsége (23%) az Egyesült Államokban él, bár ez annak fényében nem túl meglepő, hogy ez a franchise mindig is kimagaslóan népszerű volt a tengerentúlon. Kíváncsian várjuk, hogy lesz-e még olyan játék a Netflix Games kínálatában, ami meg tudja közelíteni a trilógia sikereit – annyi biztos, hogy fel van adva a lecke.