Az ünnepi időszaknak köszönhetően volt alkalmam befejezni a december 9-én megjelent Indiana Jones and the Great Circle-t, a 100%-os teljesítést követően pedig bátran kijelenthetem, hogy ezúttal sem okozott csalódást a modern Wolfenstein-játékokról ismert MachineGames csapata. Noha tény és való, hogy a mesterséges intelligencia finoman szólva sincs a helyzet magaslatán (nevezzük nevén a gyereket: az ellenfelek olyanok, mint a zoknik), ám ettől eltekintve történet és hangulat terén is felér a program a klasszikus filmekhez, a rajongók többségének pedig ennyi is elég a boldogsághoz – pláne két elbaltázott mozi után. A Fiatalúr kontinenseken átívelő kalandja Game Pass-ben is hamar megtalálta a maga közönségét, a sikernek köszönhetően pedig a további Indiana Jones-játékok sincsenek kizárva, és bár a megkésett debütálás miatt sajnos lecsúszott a The Game Awards-ról, a Gamescom közösségi szavazásán bizony Indy győzedelmeskedett, végső soron pedig a játékosok véleménye a legfontosabb.

Na meg persze más játékipari szereplőké, éppen ezért örülhet a MachineGames, mivel a God of War, valamint a Twisted Metal alkotója szerint is az Indiana Jones and the Great Circle 2024 legjobb videójátéka. David Jaffe X-en áradozott az Xbox istállójából kigurult produkcióról, ugyanakkor kiemelte, hogy egy picikét hosszúra sikeredett az utazás, szerinte 20%-ot gond nélkül le lehetett volna faragni a játékidőből. Ezzel egyébként jómagam is egyetértek, mivel legalább három alkalommal hittem azt, hogy már az epilógusnál járok, így az epikus fináléra egy picikét megcsappant a lelkesedésem, bár ebben ugye az is közrejátszott, hogy minden kő alá bekukkantottam, így helyenként felütötte a fejét a monotonitás. Szerintetek is hírünk alanya az idei GOTY?

A borítóképek forrása: Digital Trends, PCGamesN