Amikor először vetettem bele magam az Indiana Jones and the Great Circle kalandjaiba, azon nyomban elvarázsoltak a főhős lába alatt haladozó fűszálak és a tűéles textúrák, azonban éreztem, hogy valami nem stimmel az összképpel. Hamar rájöttem, hogy a bevilágítási rendszer a ludas, emellett pedig a színek is egy kissé természetellenesnek hatottak, a jelek szerint pedig nem az én készülékemben (Xbox Series X) volt a hiba, a fejlesztést végző MachineGames csapata ugyanis előállt az akció-kalandjáték második frissítésével (Update 2, melynek részleteit ITT találjátok), ami leginkább azoknak szól, akik hozzám hasonlóan konzolon csattintgatják az ostort. Az új tapasz ugyanis drasztikusan javít a Global Illuminationön az Xboxok esetében, így most már sokkal jobb fény-árnyék hatások és szebb színek fogadnak minket az indítás után, ennek demonstrálására pedig még néhány összehasonlító képpel is szolgált a cég, íme:
Előtte (a kép forrása: Bethesda)
Utána (a kép forrása: Bethesda)
Ahogy azt a mellékelt ábra is mutatja, sokkal nagyobb lett a kontraszt a sötét és világos területek között, így végre tényleg úgy érezhetjük, hogy egy sűrű dzsungelben bandukolunk, de természetesen a többi helyszínen is érezhető a változás. Noha ez a frissítés leglényegesebb pontja, emellett érteleszerűen kisebb-nagyobb hibákat és PC specifikus gondokat (például az Nvidia DLSS bekapcsolásából eredő problémákat) is kiküszöböl az update, szóval egyáltalán nem tétlenkedtek a MachineGames mesteremberei. Az Indiana Jones and the Great Circle egyébként elképesztő népszerűségnek örvend a Game Pass előfizetők körében, így aztán nem meglepő, hogy a Lucasfilm Games alelnöke és vezérigazgatója, Douglas Reilly meglehetősen optimista a franchise jövőjét illetően.
A borítóképek forrása: Steam