- Chad Stahelski a The Last of Us-sorozatot dicsérte
- Szerinte a széria feloldotta a videójáték-adaptációk átkát
- A Ghost of Tsushima-filmet pedig meglepő módon jellemezte
A játékosokat ugyan némiképp megosztotta (leginkább a harmadik epizód, valamint a siettetett cselekmény miatt), a szakma szinte egyöntetűen dicsérte az HBO Maxon debütált The Last of Us-sorozatot, amire pillanatok alatt ráaggatták a "legjobb adaptáció" jelzőt. Craig Mazin és Neil Druckmann szériájáról a John Wick-filmek rendezője, Chad Stahelski is elismerően beszélt nemrég, az alkotó egyenesen odáig ment, hogy azt mondta: ez a mű oldotta fel a videójáték-adaptációk átkát. A gondolatmenetét azzal folytatta, hogy reméli, a The Last of Us követendő példaként szolgál majd a jövőben érkező feldolgozásoknak (melyekből egyébként van pár), hiszen az alkotók bizonyították, hogy kellő odafigyeléssel és tisztelettel igenis sikerülhet a bravúr.
A Post Credit Podcastben természetesen a saját munkásságáról is szó esett, hiszen ő felel többek között a teljesen autentikusnak szánt Ghost of Tsushima adaptációért és a Michael B. Jordan főszereplésével érkező Rainbow Six-filmért is. "Jelenleg a Rainbow Six filmen és a Ghost of Tsushimán dolgozom. Mindkét projekt fantasztikus, annyit pedig már most elmondhatok, hogy a Ghost sztorija egyszerűen elképesztő, egy anti-szamuráj szamurájfilm, remek tematikával." Az egyelőre jó kérdés, hogy mit takar az "anti-szamuráj" jelző, a John Wick-szériából kiindulva viszont biztosak lehetünk benne, hogy a rendező tudja, mit csinál. Remélhetőleg az ő adaptációja is hasonló fogadtatásban részesül majd, mint Joel és Ellie története.