Tegnap megjelent a GRID: Autosport első letölthető tartalma, de nem az egyik autócsomag vagy tematikus DLC, amiről beszéltek, hanem egy booster pack, ami csak azért van, hogy megkönnyítse az előrejutásunkat, egészen pontosan 50%-kal több tapasztalati pontot és költőpénzt ad az egy- és többszemélyes futamok során.
Ez nem egészen újdonság, hiszen hasonló csomag már megjelent a GRID 2-höz (más játékokról már nem is beszélve), ebben az esetben viszont a játékosok hevesen hangot adtak a nemtetszésüknek, s olyan sokan voltak, hogy a Codemasters közösségi koordinátora, Ben Walke kénytelen volt reagálni. Elmondta: az az igazság, hogy a csomagot veszik, ugyanis van egy csöndes csoportja a közösségnek, akik erre pénzt költenek, de jobban már nem kíván belemenni a dologba, hisz már ezért is kaphat egy kokit holnap a főnökeitől.
Walke arra a vádra is reagált, miszerint a GRID Autosportban szereplő fejlődési rendszert mesterségesen nehezítették meg, hogy ezáltal jobban fogyjon az említett booster pack. Ezt cáfolta, s hozzátette, hogy sok mód van arra, hogy könnyen előrelépjünk, elég csak megnézni a RaceNet kihívásokat, amik jól tejenek, illetve éppen a javítási költségeken igazítanak, hogy minél kevésbé kelljen grindelni.
- PC
- XBOX 360
- PS3
-Hm, fejlesszünk játékot. Nincs semmi ötletem, úgyhogy jövőre is új BF.
-Na de uram, megígértük a rajongóknak, hogy nem lesz évente új rész.
-Kit érdekel? Na, elmondom a fejlesztés menetét. Csináljátok meg a játékot, aztán szedjétek ki belőle a lényeges tartalmakat (majd DLC-ként eladjuk) és kapnak egy teljesárú demót bugokkal, lényegi tartalom nélkül.