Bár korábban azt csiripelték a digitális verebek, hogy a Bethesda zárt ajtók mögött bemutatta a Fallout 4-et az E3-on, mint kiderült, ez kacsa volt, és Pete Hines le is lőtte. Los Angelesben csak a Wolfenstein: The New Order, a The Evil Within és a The Elder Scrolls Online szerepelt a kiadó palettáján.
„A rajongók már jó ideje sürgetik a Fallout játékot” -- kezdte magyarázatát Hines. -- „Amit viszont meg kell érteniük -- legyen szó a Bethesda Game Studiosról, az Arkane-ról vagy bárki másról --, hogy irreális röviddel a projekt beindulása után részletes információkat várni. Nincsenek évente megjelenő sorozataink (csak próbáljuk évről évre elnyújtani az aktuális játékainkat), sosem csináltunk ilyet, és nem látom értelmét, hogy valaha is csináljunk. De ez nem jelenti azt, hogy húzzuk az időt és várunk hat-hét évet két megjelenés között. Ám az ilyen nagy játékok elkészítése időigényes, s az embereknek meg kell érteniük, hogy megvan a bevált menetrendünk.”
Hines egy másik interjúban azt is elmondta, hogy a Bethesdát nem érdeklik a közösségi- és mobiljátékok, valamint nincs szándékukban Nintendo platformokra fejleszteni. Az ok egyszerű: nem akarnak ezekkel foglalkozni. „Tudjuk, hogy kik vagyunk, és miben vagyunk jók. Ez nem azt jelenti, hogy sosem fogunk iPhone vagy az XBLA játékokat fejleszteni, de csak akkor, ha tudjuk, hogy amit elkészítünk, az jó lesz. Ha ezt nem tudjuk teljesíteni, akkor nem vesződünk vele.”
Fallout 4 -- Megjelenés: ismeretlen -- Gépigény: ismeretlen