- A Doom 1993 óta a játékipar egyik ikonikus sorozata
- Mely 2016-ban új erőre kapott, és idén is érkezik egy folytatása a Doom Eternal képében
- A játék producere szerint az örökérvényű téma miatt nem kopott ki a köztudatból a sorozat
- Hiszen a jó és a rossz harca mindig aktuális marad
Azt, hogy a Doom a játékipar egyik legikonikusabb sorozata, kár is lenne tagadni. A széria még 1993-ban indult hódító útjára az első résszel, 2016-ban pedig visszatért, és megmutatta, hogyan kell klasszikus, régivágású FPS-t készíteni a modern kor követelményeinek megfelelően. Mindezt pedig a jelek szerint csak tovább fokozza majd az idén érkező Doom Eternal, mely az eddig látottak alapján igencsak várós címnek tűnik.
De vajon mi kell ahhoz, hogy egy sorozat több mint negyed évszázadon át releváns tudjon maradni? Erre a kérdésre most a Doom Eternal producere, Marty Stratton, adta meg a választ: szerinte a kulcsot a Doom örökérvényű témája jelenti, hiszen a jó és a rossz harca sosem veszít aktualitásából. Elmondása szerint a Doom Slayer szimbolizálja a jót, a kőkemény és rendíthetetlen szuperhőst, aki kérdés nélkül szembeszáll a démonok hordájával, és nyer, ez a téma pedig sok játékos fantáziáját piszkálja.