A Dead Space 3 egy túlélőhorror-sorozatot degradál kooperatív akciójátékká, és bár ez sokakat elrémíthet majd a folytatástól, a Visceral Games producere, Steve Papoutsis állítja, hogy nincs mitől tartani, sőt, a Dead Space 3 mindent verni fog a piacon.
"Át akarjuk hágni a határainkat. Olyan játékot szeretnénk szállítani, ami AAAA-kategóriás, és amilyet még sosem készítettünk ezelőtt. Sokan mondják ugyanis mostanában, hogy »az AAA vált alappá, csak olyat veszek, blablabla«. Nem. Mi túllépnénk a AAA-t, új lépcsőfokra kívánunk lépni. Olyannyira, hogy folyton AAAA-zunk az irodában." -- mondta el Steve a CVG-nek.
Akik esetleg nem ismernék a AAA-kategória ("tripla-A") kifejezést, azoknak eláruljuk, hogy magas összegből, kirívóan színvonalasra fejlesztett játékok jelölésére használja a szakma és a sajtó. AAA-kategóriás játék például egy Battlefield vagy egy GTA, de semmiképp sem egy indie cím.
A Visceral tehát olyan játékot szeretne készíteni, ami minden eddigi határon áthág, és bár a srácok nem egyszer adták tanújelét a tehetségüknek, ez minden bizonnyal olyan feladat, amibe még az ő bicskájukat is elgörbítheti. A Dead Space 3 egyébként eléggé távol áll majd a sorozat gyökereitől, lévén a csapat szerint túl félelmetesre sikerült az első két felvonás, és ezért csak kevesen voltak hajlandók végigjátszani őket.
"Át akarjuk hágni a határainkat. Olyan játékot szeretnénk szállítani, ami AAAA-kategóriás, és amilyet még sosem készítettünk ezelőtt. Sokan mondják ugyanis mostanában, hogy »az AAA vált alappá, csak olyat veszek, blablabla«. Nem. Mi túllépnénk a AAA-t, új lépcsőfokra kívánunk lépni. Olyannyira, hogy folyton AAAA-zunk az irodában." -- mondta el Steve a CVG-nek.
Akik esetleg nem ismernék a AAA-kategória ("tripla-A") kifejezést, azoknak eláruljuk, hogy magas összegből, kirívóan színvonalasra fejlesztett játékok jelölésére használja a szakma és a sajtó. AAA-kategóriás játék például egy Battlefield vagy egy GTA, de semmiképp sem egy indie cím.
A Visceral tehát olyan játékot szeretne készíteni, ami minden eddigi határon áthág, és bár a srácok nem egyszer adták tanújelét a tehetségüknek, ez minden bizonnyal olyan feladat, amibe még az ő bicskájukat is elgörbítheti. A Dead Space 3 egyébként eléggé távol áll majd a sorozat gyökereitől, lévén a csapat szerint túl félelmetesre sikerült az első két felvonás, és ezért csak kevesen voltak hajlandók végigjátszani őket.
Csinálnák meg inkább normálisan ahelyett hogy hülyeségeket hajtogatnak.
által leírt " tucat AAA(A ) TPS " lesz attól félek...
A második rész "hibája" is az volt szerintem , hogy nem tudta megközelítőleg
sem megidézni az "Ishimura" iszonyat nyomasztó hangulatát.
Szimpla akciójátékká degradált Dead Space - t, meg kösz, de nem kérek....
Mostanában ezek inkább a kirívóan magas összegből fejlesztett, színvonalasnak szánt, de tök átlagos, viszont a hype-nak és a csili-vili grafikának köszönhetően jól eladható játékok. Szerintem...