Dean Hall, a még befejezetlen, de már most igen népszerű DayZ alkotója idén ott szeretné hagyni a programot fejlesztő Bohemia Interactive-ot. Erre több oka is van. Egyrészt eleve nem tervezte, hogy hosszú ideig távol marad hazájától, Új-Zélandtól, másrészt vannak saját játékötletei, amiket szeretne megvalósítani, lehetőleg egy maga alapította stúdió falain belül. A Bohemiával való együttműködést amúgy sem jellemezte valami felemelően: „olyan, mintha más valaki konyhájában főznék. Nem akarom állandóan győzködni a Bohemiát, hogy ezt így kell csinálni, szóval így fogjuk csinálni” -- mondta a Eurogamernek adott interjújában.

Persze ez nem azt jelenti, hogy gondol egyet és csapot-papot hátrahagy. Marad, amíg meg nem győződik arról, hogy az idén alapos alfatesztelésen áteső DayZ annyira jó lesz, amennyire jó lehet, de még azután sem valószínű, hogy teljes mértékben el tud szakadni saját gyermekétől. S persze megérti, hogy bejelentését hallva vagy olvasva miért akadt ki a DayZ-rajongók egy része, ám ez döntésén nem változtat: év végéig otthagyja a Bohemiát.

A jövendőbeli játékairól csak annyit mondott, hogy hasonló génekkel lesznek megáldva, mint a DayZ, vagyis többjátékos módra fog építeni, és valószínűleg szerepet kap benne a túlélésért folyó harc. Ahogy mondta, szeretné megtalálni a tökéletes multiplayer-élményt.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!