A mindig vicces és szórakoztató (haha!) "Ezzel játszunk..."-sorozatban ezúttal kicsit komorabb vizekre evezünk, és megpróbálunk életben maradni az élőhalottaktól, na meg rosszindulatú túlélőktől hemzsegő Csernarusz zord tájain. Így van, a DayZ című, alfafázisban leledző alkotást próbáltuk ki, amiben a cél egyetlen szóban összegezhető: túlélés!
Ezzel játszunk... : DayZ
Bate, Chris és Chocho fejest ugrottak a DayZ zombiktól hemzsegő, poszt-apokaliptikus világába.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
DayZ megjelenés:
2018. december 13.
DayZ gépigény:
CPU: 2400 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 512 MB,
HDD: 10 GB
Már annyira dugig tömték a zsebüket, hogy a fejlesztők létszámát simán duplájára/triplájára növelhetnék akkor talán jobban pörögne a munka :)
A zombikkal meg kezdhetnének már végre valamit, mert iszonyat idegesítő, hogy egyszer csak beteleportálnak a falon keresztül és elkezd ütlegelni. Szerintem ennek kéne az elsődlegesnek lennie.
2. 3. karakter random meghalt a zombiktól
4. karakterrel éjszaka leestem egy építés alatt álló ház 2. emeletéről
5. karaktert meg megint csak úgy valaki headshotolta, mert kellett neki a lőszer nélküli puskám
most 6. karakter meg volt olyan mázlista, hogy egy korábban megölt (konkrétan hátbalőtt) játékost kifoszthattam, volt nála 2 fegyver, hozzá meg vagy 500 töltény.
Szóval jah... kb mindenki mindenkit megöl, mivel nincs semmi következménye. Még a nevét se tudod annak aki megölt hacsak nem ketten vagytok a szerveren. Nem is fog ez az öldöklés változni amíg nem lesz bármilyen megoldás a banditák ellen.
A Last of Us-os hasonlatot meg annyival bővíteném ki, hogy itt nem az életedet töltöd fel, hanem csak elállítja a vérzést. Ha nem kötözzük be a sebet, akkor elvérzünk és meghalunk. Az elvesztett vért (ami ebben a játékban gyakorlatilag az életjelző) nagyon körülményes itt visszatölteni, ezért is kell vigyázni.
Amúgy használható gombokból rengeteg van, mivel ez egy szimulátor-szerű játék, és kell pár óra, mire hozzászokunk mindenhez.
Twitchen láttam egy élő videót ahol pont az ellenkezőjét láttam mint amit a videótesztben mondtatok, hogy kinyírják egymást a játékosok. Ott nem. Ott be volt kapcsolva a mikrofon a két játékosnál és konkrétan, az illetőnek már volt fegyvere is, megmondta a másik játékosnak, hogy tegye le a hátizsákját, forduljon vagy lelövi. A játékos megtette, a hapek kirabolta és elment. Ment tovább. Szóval elég életszerű a játék sok dolog terén. Meg, hogy könnyű meghalni. A seb ellátása olyan mint a The Last of Us-ban. Ott is bekötötte a karját. Sok pozitívuma van a játéknak. és ChoCho 10-ből egy 7-ost kap tárgytalálatok terén. Mivel lőfegyvert nem talált csak ruhákat. De abból meg sokat. De amúgy ez is egy érdekes dolog ha benépesül a játék, hogy akkor már a játékosok vagy nagyon agresszívek lesznek és a játék átmegy egy FPS játékba, hogy mész és lösz vagy ebben az esetben ütsz vagy pedig elkezdenek egymással cserélgetni. Lesz egy ilyen külön menüpont a játékban. Megértem Bate csak a látványtól miért kapott kedvet a játékhoz. Chris meg hozta a szokásos maximalista formáját. :)
Amint még külön röhögtem, hogy alig vannak a játékban nyomógombok, de ti megnéztétek. :)
Ebből is érdemes lenne egy folytatást csinálni ezzel a karakterrel. Már ha Chris addig meg nem öli, ha még nem tette meg. :D
A Last of Us-os hasonlatot meg annyival bővíteném ki, hogy itt nem az életedet töltöd fel, hanem csak elállítja a vérzést. Ha nem kötözzük be a sebet, akkor elvérzünk és meghalunk. Az elvesztett vért (ami ebben a játékban gyakorlatilag az életjelző) nagyon körülményes itt visszatölteni, ezért is kell vigyázni.
Amúgy használható gombokból rengeteg van, mivel ez egy szimulátor-szerű játék, és kell pár óra, mire hozzászokunk mindenhez.
vágjunk bele-ezzel játszunk és a gáláns tolvaj
de visszakéne fogni magam :D mer már a next car gamet is bezsákoltam annyira imádtam a D Derbyt :D
Twitchen láttam egy élő videót ahol pont az ellenkezőjét láttam mint amit a videótesztben mondtatok, hogy kinyírják egymást a játékosok. Ott nem. Ott be volt kapcsolva a mikrofon a két játékosnál és konkrétan, az illetőnek már volt fegyvere is, megmondta a másik játékosnak, hogy tegye le a hátizsákját, forduljon vagy lelövi. A játékos megtette, a hapek kirabolta és elment. Ment tovább. Szóval elég életszerű a játék sok dolog terén. Meg, hogy könnyű meghalni. A seb ellátása olyan mint a The Last of Us-ban. Ott is bekötötte a karját. Sok pozitívuma van a játéknak. és ChoCho 10-ből egy 7-ost kap tárgytalálatok terén. Mivel lőfegyvert nem talált csak ruhákat. De abból meg sokat. De amúgy ez is egy érdekes dolog ha benépesül a játék, hogy akkor már a játékosok vagy nagyon agresszívek lesznek és a játék átmegy egy FPS játékba, hogy mész és lösz vagy ebben az esetben ütsz vagy pedig elkezdenek egymással cserélgetni. Lesz egy ilyen külön menüpont a játékban. Megértem Bate csak a látványtól miért kapott kedvet a játékhoz. Chris meg hozta a szokásos maximalista formáját. :)
Amint még külön röhögtem, hogy alig vannak a játékban nyomógombok, de ti megnéztétek. :)
Ebből is érdemes lenne egy folytatást csinálni ezzel a karakterrel. Már ha Chris addig meg nem öli, ha még nem tette meg. :D