- Van még néhány felfedezésre váró titok a Cyberpunk 2077-ben
- Ezt a játék narratív vezetője árulta el
- Megeshet viszont, hogy a The Witcher 3: Wild Huntban található easter eggekről beszélt
A nyílt világú címek esetében (de igazából lineáris játékokban is előfordulnak ilyenek) már hosszú évek óta bevett szokás, hogy a fejlesztők mindenféle mókás apróságot, úgynevezett easter egget rejtenek el a világban, amelyek vagy szimplán viccesek, vagy esetleg más játékokra, filmekre utalnak. A Rockstar Games különösen termékeny ezen a téren, hiszen a GTA: Vice Cityben például egy tényleges húsvéti tojásra is rálalhettünk anno, a Red Dead Redemption 2 pedig teljesen más ligában játszik ezen a fronton, mint az ipar többi képviselője. Természetesen a CD Projekt RED csapatát sem kell félteni, ha elrejtett apróságokról van szó – olyannyira nem, hogy a Cyberpunk 2077 narratív vezetője, Marcin Blacha szerint még mindig vannak olyan titkok Night Cityben, amiket nem sikerült felfedezni.
A fejlesztő az AnsweRED Podcast legelső adásában beszélt erről, miután a következő The Witcher-játék rendezője, Sebastian Kalemba felhozta a témát. A diskurzus során egyébként előkerült a The Witcher 3: Wild Hunt is, éppen ezért – ahogy arra a Dexerto cikke is rámutat – nehéz eldönteni, hogy erről vagy a Cyberpunk 2077-ről értekezett-e a vezető. Mindenesetre elárulta, hogy a kedvenc easter eggjeit máig nem sikerült felfedeznie a közösségnek (legalábbis az ő tudomása szerint), ami nem csoda, mivel szerinte nehéz megtalálni őket, így aztán nem is beszélt róluk, hadd maradjon meg a "vadászat" izgalma. Mindemellett kitért arra is, hogy miként születnek meg ezek a dolgok. "Tegyük fel, hogy már négy éve egyetlen játékon dolgozol, éppen ezért nagyon fáradt vagy, aztán hirtelen jön egy ötlet, és nem tudod megállni, hogy ne csináld meg. Valahogy így kerülnek bele az alkotásainkba a különbőző húsvéti tojások" – mesélte Blacha. "Néha ez az ötlet annyira jó, hogy mások is csatlakoznak hozzád, és valami igazán látványos dolog születik" – tette hozzá. Az elmondása alapján tehát nincs egy kész lista azokról a tételekről, amiket mindenképp bele kell varázsolni a játékba, éppen ellenkezőleg: teljesen spontán jönnek létre ezek az élményt színesítő apróságok. Kíváncsian várjuk, hogy a fejlesztő "vallomása" után hányan kezdik el átkutatni a város minden egyes négyzetcentiméterét, nyomok után kutatva.