• The Witcher szintű ugrást tervez a CD Projekt RED a Cyberpunk 2077 kapcsán
  • Erről a folytatás narratív vezetője, Igor Sarzynski beszélt
  • Akkora evolúcióra számíthatunk, mint amilyet a The Witcher első és második része között láttunk
  • Mivel most már sokkal tapasztaltabban vethetik bele magukat a munkálatokba

A Cyberpunk 2077 kalandos históriáját talán már senkinek nem kell elmesélnünk, hiszen a CD Projekt RED akció-RPG-je valóságos főnixként támadt fel a meglehetősen rossz kezdés után, mostanra pedig egy kiváló alkotásról beszélhetünk, amely joggal van piedesztálra emelve. Természetesen mindig van hova fejlődni (ezt már a Phantom Liberty is bizonyította), a lengyel stúdiótól pedig egyáltalán nem áll távol ez a fogalom, elég csak belegondolni abba, hogy milyen kardinális különbségek voltak a 2007-es The Witcher és annak folytatása, a 2011-ben debütált The Witcher 2: Assassins of King között. Nos, ha nem is ennyire látványos módon, de valami hasonlóra készülhetünk az Orion kapcsán is, erről maga a folytatás narratív vezetője, Igor Sarzynski beszélt a PC Gamernek adott interjúban.

"Gondoljunk csak a The Witcher-játékokra, valamint arra, hogy mennyit változtak az egyes részekkel. A Cyberpunk esetében is hasonló szintű fejlődést szeretnénk elérni" – mondta Sarzynski. "A Cyberpunk 2077 volt az első próbálkozásunk egy futurisztikus sci-fi világgal, így rengeteg új játékmechanikával kellett előállnunk, emellett pedig a narratíva, a hangvétel és a művészi irány is más mederben folyt. Néhány dolog, mint például a várostervezés, az interaktív jelenetek, a játékstílusok és a zene, szinte azonnal működött, ám az olyan szegmensek, mint a karakterfejlődés, az NPC-k rendszere és az optimalizálás, már több időt igényeltek" – tette hozzá. Később arról beszélt, hogy mindez teljesen természetes, hiszen nem sikerülhet minden elsőre, ám most, hogy a különböző játékelemek már jól működnek, arra fognak koncentrálni, hogy még szorosabban összekapcsolják ezeket, így hozva létre egy koherens, a teljes beleélésre fókuszáló folytatást. Akkora paradigmaváltásra persze senki ne számítson, mint az imént említett Assassins of Kings esetében, hiszen kötve hisszük, hogy teljesen átszabnák mondjuk az eleve jól szuperáló harcrendszert, de a perspektívát illetően például érhetnek minket meglepetések