Az Xbox One-nal egy időben boltokba került, exkluzív Ryse: Son of Rome nem nyerte el a kritikusok tetszését, az eddigi értékelések alapján egy nagyon látványos, de elég semmitmondó akciójátéknak tűnik a német Crytek alkotása. Mindez azonban nem zavarja a fejlesztőket, akik még mindig az Xbox One felhasználóbarát fejlesztői készlete és nyers ereje bűvöletében élnek.
"Az egyik legfontosabb dolog az Xbox One-nal kapcsolatban a nyers számítási kapacitás. A rengeteg elérhető RAM egy csomó dolgot tett lehetővé a számunkra. Az NPC-k ugyanolyan arckifejezéssel és grafikával jelennek meg a képernyőn, mint az átvezető videók alatt. A többi MI szereplőt is a főhös kidolgozottsági szintjén jelenítjük meg, aminek köszönhetően a karakterek több érzelmet mutatnak ki, mint más játékokban. Ráadásul az Xbox One-nak hála sokkal emberszerűbb viselkedést adhattunk az MI-nek. Látni az ellenség arcára kiülő fájdalmat, amikor megsebesül, látni a tekintetében a meglepetést." -- lelkendezett PJ Esteves tervezési igazgató a Developnak.
Elmondta továbbá, hogy az Xbox 360 után mindössze egy hétbe telt átállni a csapatnak az Xbox One-ra, mert a fejlesztői készlet kifejezetten barátságosnak bizonyult. PJ szerint a Microsofttal való kapcsolatuk kiváló volt a munka során, és bár tudják a csapatnál, hogy a Ryse: Son of Rome nem tetszett mindenkinek, az elégedetlenkedést betudják a konzolstartok mindenkori nehézségének.
Az viszont igaz, hogy Ő egy nagyon okos ember, ezért is hihetetlen lenne, hogy először azt nyilatkozta volna a konzolok ismerete nélkül, hogy a PC előrébb való a PS3, Xbox360-tól, aztán meg meglátja a csodás Xbox 360-at és elismerően csettint. Számomra egyértelműen kizárt, hogy Ő a technológia ismerete nélkül tette volna ezt, ráadásul évekkel a konzolok megjelenése után, nem hinném hogy teljesen ismeretlen lett volna számára akár a Sony, akár az Ms gépe.
Egyszerűen a cég érdekében átment napraforgóba és kész. Akkor, tőle ez meglepő volt, most már szinte mindennaposak az átlátszó, hazug nyilatkozatok, amiket a fejlesztők tesznek a támogatás érdekében.
Mellesleg a Crytek-féle CryEngine 3.0 nagyon bivaly cucc, messze fejlettebb az UE4-nél és a Frostbite 3-nál (ami egyébként a 2 felújított változata).
Crytek jobban járna ha beállna a Futuremark mellé, ott talán lenne értelmük is, mert hogy a Far Cry 1 és a Crysis 1 + Warhead ota értelmes játékot nem tettek le...
Mellesleg a Crytek-féle CryEngine 3.0 nagyon bivaly cucc, messze fejlettebb az UE4-nél és a Frostbite 3-nál (ami egyébként a 2 felújított változata).
Nyers számítási kapacitás? Hol éltek ezek eddig, a 80-es években? Mintha C64-ről váltottak volna át.
Kiváló a kapcsolatuk a Microsoft-tal, az AMD pénzeli őket és láss csodát a One-ban AMD belső van. Nem nehéz összerakni mi lapul az ilyen hazug nyilatkozatok mögött.
Nyers számítási kapacitás? Hol éltek ezek eddig, a 80-es években? Mintha C64-ről váltottak volna át.
Kiváló a kapcsolatuk a Microsoft-tal, az AMD pénzeli őket és láss csodát a One-ban AMD belső van. Nem nehéz összerakni mi lapul az ilyen hazug nyilatkozatok mögött.
Mellesleg a Crytek-féle CryEngine 3.0 nagyon bivaly cucc, messze fejlettebb az UE4-nél és a Frostbite 3-nál (ami egyébként a 2 felújított változata).
Nyers számítási kapacitás? Hol éltek ezek eddig, a 80-es években? Mintha C64-ről váltottak volna át.
Kiváló a kapcsolatuk a Microsoft-tal, az AMD pénzeli őket és láss csodát a One-ban AMD belső van. Nem nehéz összerakni mi lapul az ilyen hazug nyilatkozatok mögött.
Nyers számítási kapacitás? Hol éltek ezek eddig, a 80-es években? Mintha C64-ről váltottak volna át.
Kiváló a kapcsolatuk a Microsoft-tal, az AMD pénzeli őket és láss csodát a One-ban AMD belső van. Nem nehéz összerakni mi lapul az ilyen hazug nyilatkozatok mögött.