Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én kifejezetten pozitív csalódásként éltem meg a számos fejlesztési nehézségen átesett Lords of the Fallent – bár tény, hogy én már a rengeteg dolgot megváltoztató Master of Fate frissítés érkezése után vetettem bele magam a világ megmentésébe, szóval nem igazán tudom, milyen volt a polcokra felkerült változat. Nekem leginkább azért nyerte el a tetszésemet a Hexworks akció-RPG-je, mert valamivel kevesebb kihívást nyújtott, mint a soulslike műfaj legtöbb képviselője, így relatíve kevés agyvérzés kellett ahhoz, hogy eljussak a stáblistáig – innen is köszönet a készítőknek, amiért a legtöbb főellenfelet le lehetett győzni pusztán a dobható tárgyak segítségével. Az eladási adatok alapján a közönségnél is betalált az opusz, mivel mostanra 1,3 millió példány talált belőle gazdára, így aztán nem csoda, hogy a stúdió már gőzerővel hegeszti a folytatást – és ez most nem holmi költői túlzás, valóban túllépett a csapat a tervezési fázison. 

Minderről a kiadásért felelős CI Games (leánykori nevén City Interactive) vezérigazgatója, Marek Tyminski értekezett X-en, kiemelve, hogy az aktív szakaszba lépett a Lords of the Fallen 2 fejlesztése, tehát már gőzerővel folyik a munka, méghozzá több mint 200 fejlesztő bevonásával. Megerősítette továbbá, hogy a belsős előrejelzések szerint valamikor 2026-ban láthat napvilágot az akció-RPG, ami egyébként egybevág egy korábbi pletykával. Maga a marketingkampány jövőre indul, tehát néhány hónapon belül talán okosabbak leszünk a produkcióval kapcsolatban – annyi már most biztos, hogy ezúttal kapunk egy külön gombot az ugrásra, így talán egyszerűbb lesz a közlekedés. Ti várjátok már a Lords of the Fallen 2-t?

A borítóképek forrása: Steam