A novemberben megjelenő Call of Duty: Ghosts különböző verziói a játékmenet szempontjából ugyanazt fogják nyújtani, de ha a grafikáról van szó, már komoly különbségeket fogunk látni. Az Infinity Ward azt mondta, hogy a látvány terén sereghajtó lesz az Xbox 360, a PS3 és a Wii U átirat, s noha ezeknél több fokkal szebb lesz a PS4 és az Xbox One kiadás, a pálmát a PC-s játék viszi majd.

A Call of Duty: Ghosts producere, Mark Rubin úgy fogalmazott, hogy ez lesz az eddigi legszebb Call of Duty, amit PC-re készítettek; ezúttal nem csupán a konzolokon használt elemeket emelik át, hanem új, a többi platformra írt anyagoknál jobb minőségű grafikai anyagokkal dolgoznak. Ez gyakorlatban várhatóan nagyobb méretű textúrákat, részletesebb effekteket és kidolgozottabb modelleket jelent, ezek együttesen pedig feljebb tornázzák majd a gépigényt, így erre érdemes lesz már most lelkiekben felkészülni.

Az Infinity Ward nem mellesleg a héten leplezte le a játék multiplayer módját és annak minden újdonságát. Részletekért és a videókért kattintsatok ide.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Call of Duty: Ghosts -- Megjelenés: 2013. november 5. -- Gépigény: nem ismert