- A Bethesda újabb mobiljátékok készítésébe fog a montreali stúdiójának segítségével
- Csak az önazonosságra és a tartalomra kell figyelniük Tod Howard, a cég vezető producere szerint
- Fallout Shelter tippek
A tavalyi E3 egyik legnagyobb meglepetése az volt, mikor a Bethesda a Fallout 4 bejelentése mellett azonnal elérhetővé tette a cím marketinghadjáratában is hatalmas szerepet játszó, bunkermenedzselős applikációt, a Fallout Sheltert iOS eszközökre, majd pár héttel később Android operációs rendszert futtató masinákon is debütált a program. A játék őrületes siker lett, sorra döntötte a rekordokat az AppStore-ban és a Google Playen, két hét alatt több, mint 5 milló dollárt termelt a cégnek, és egy időben még a Candy Crush Sagát is maga mögé utasította a free-to-play applikáció.
A gyors pénzt látva nem meglepő, hogy a Bethesda úgy döntött érdemes lehet tovább foglalkozni a mobileszközökre készülő játékokkal, amit a DICE Awards-on diadalmaskodó Fallout 4 direktora, a Todd Howard a díjátadón megerősített.
„Több mobiljátékot fogunk csinálni.” – jelentette ki határozottan Howard a GameSpot újságírójának kérdésére válaszolva, miután az egyre erősödő mobiljátékos piac felől kérdezték a Fallout Shelter sikerét követően, ugyanis a remek applikációt ugyancsak a legjobbnak ítélte a DICE Awards zsűrije kategóriáján belül.
Persze a szakember ennél többet egyelőre nem mondott ezzel kapcsolatban, csak annyit, hogy a Bethesdának ügyelnie kell arra, hogy a mobilos címeik is hűek legyenek a cég által képviselt értékekhez, és hogy „több legyen a hús a csonton” esetükben, mint amennyit a felhasználók megszoktak az átlagos alkalmazásoktól. Persze a dolog nem túlságosan meglepő, hiszen a Bethesda nem régiben nyitotta meg kanadai stúdióját, mely bevallottan konzolos és mobiljátékok fejlesztésével foglalkozik majd a jövőben. Így az sem tűnik kizártnak, hogy a DICE Awardson Howard által megemlített három készülő játék egyike egy Androidot és iOS-t futtató készülékekre hegesztett alkotás lesz.