A csapatnak fel kell kötnie a gatyát, ha teljesíteni akarják mindazt, amit ígérnek, vagyis remek fegyveres- és közelharcokat, illetve pörgős autós- és vízi üldözéseket. Az első két szegmenst lesz egyértelműen a legnehezebb megvalósítani úgy, hogy kézre álló és szórakoztató legyen a két mechanizmus, míg az autós részeket (tekintve a cég előéletét) a legkönnyebb -- de ne gondoljuk azt, hogy rutinból végzik majd el a munkát! A fejlesztők látványos jeleneteket szeretnének, melyek összhangban vannak a filmsorozatban látottakkal, így az inspirációt az utóbbi idők legjobb ilyen jellegű címéből, a Split/Secondből merítik.
„A Blur egy versenyjáték, ezzel szemben a Bond egy igazi akciójáték, melyben a versenyszekciók óriási robbanásokkal és rengeteg ütközéssel tarkított jelenetek lesznek. Ez a rész eltér a Blurtől, s kicsit közelebb áll a Split/Secondhöz, legalábbis a pályán látható őrület tekintetében.” –- Nick Davies, a James Bond 007: Blood Stone producere
„A Blur egy versenyjáték, ezzel szemben a Bond egy igazi akciójáték, melyben a versenyszekciók óriási robbanásokkal és rengeteg ütközéssel tarkított jelenetek lesznek. Ez a rész eltér a Blurtől, s kicsit közelebb áll a Split/Secondhöz, legalábbis a pályán látható őrület tekintetében.” –- Nick Davies, a James Bond 007: Blood Stone producere
Ott volt anno a High Moon Bourne Cospiracy-ja is, ami nem annyira filmet vette alapul, mégis szórakoztató volt. De ugyanez a csapat csinálta a most megjelent új Transformers játékot is ami eszméletlen király lett.
Kíváncsivá tettek. Pedig utálom az egész James Bond hacacárét