A Bethesda projektvezetője, Todd Howard a GameTrailers tudósítójával, Geoff Keighly-vel folytatott interjúja során egy 7 perces demót mutatott az ötödik Elder Scrolls-játékból, s közben megtudtuk, hogy a véletlenszerű küldetéseket generáló Radiant Story Systemnek köszönhetően akár 300 órára (!) is rabul ejthet Skyrim világa, de ennél jóval többet is játszhatunk, bár a pontos adat nem ismert, Howard ugyanis bevallotta, hogy 300 után abbahagyták a számolást.
Természetesen a fő küldetési szál jóval rövidebb lesz ennél, de jó tudni, hogy ha akarjuk, 12 napig is mehetünk anélkül, hogy kétszer kellene teljesítenünk egy küldetést.
Természetesen a fő küldetési szál jóval rövidebb lesz ennél, de jó tudni, hogy ha akarjuk, 12 napig is mehetünk anélkül, hogy kétszer kellene teljesítenünk egy küldetést.
Miért, nem tudnak tovább számolni? Pedig már második osztályban 1000-ig illik tudni. Rühellem az ilyen bunkó, nagyképű kijelentéseket.
Még szerencse, hogy nem az EA-sek mondták, mert akkor már anyázna mindenki.
Nagyon várom már ezt a játékot Van még idő a megjelenésig szóval addig kitolom még az Oblivion, megint
Gyors utazas, ]{redenc -nek van igaza, kell latni a latvanyvilagot es kell gyonyorkodni benne, de nem ugy, hogy tobbet utazol mint amennyit akciozol.
Hiaba vagyok nagy FUN ha tobbet utazok mint akciozok hamar meglehet unni egy jatekot igy, gyorsutazas meg azoknak valo akik gyorsan leakarjak tudni a jatekot, hogy a kivitt jatekok listaja gyarapodjon.
De ha tevednek akkor elnezest es akkor egy jo kis gamet kapunk. Remelem, hogy az utobbi lessz.