A játékok grafikai fejlődése hatalmas átalakuláson ment keresztül az elmúlt évtizedben. Emlékezzünk csak vissza, hogy oda voltunk a Return to Castle Wolfenstein vagy a Max Payne látványvilágáért, és el sem tudtuk képzelni, hogy milyen durván festenek majd a jövő címei -- ma meg ha ránézünk egy Unchartedre vagy Crysisra, a lélegzetünk is elakad, és valahogy zavarbaejtő visszatekinteni, honnan is indulunk.
Nos, ezt a lenyűgöző fejlődési folyamatot dokumentálja az alant látjható, két óra hosszúságú videó, mely bár nem konkrét szakmai hír, érdekességnek nem utolsó. Bár nagyon hosszúnak tűnhet végignézni, mi mégis javasoljuk, mert ugyan nem maradéktalan összeállítás, de mégis kellő igényességgel lett összeollózva. Kellemes időutazást kívánunk!
Hol a videó?
Te miért akarsz minket olyasmiről meggyőzni, ami nyilvánvaló, hogy nem igaz?
A játékok grafikája soha nem lesz fotorealisztikus, mert a valóság sokkal rondább, mint amire képesek a motorok. Persze elmehetnek a textúrarészletességben odáig, hogy nehéz lesz megkülönböztetni a kettőt egymástól, de a speciális effektek már most sokkal szebbek monitoron, mint amire a természet képes.
Ott van rögtön a BF3 na azon simán észrevenni pár dolgot...
Vagy akkor Crysis 2 azzal a feltétellel, hogy textura és dx11 pack telepitve van, elég látványos lesz a dolog...
"Az, hogy a kor fejlődésével szebbek lettek az árnyékok, meg beletették a motion blurt, ami az összhatást csalja, az nem fejlődés."
Nem, tényleg nem a fejlesztők tehetnek róla akik leprogramozták ugye... Ja de nem fejlödött semmit jol van...
Az, hogy a kor fejlődésével szebbek lettek az árnyékok, meg beletették a motion blurt, ami az összhatást csalja, az nem fejlődés. (assasin creed3 néhol ocsmány) a farcry3-ba nincs láb?! az egynek majd olyan grafikája van, mint ennek. mai programokkal az is nézne így ki. Tehát Chocho: Nem
De.
Bár akkor nem tudom mihez kezdenek majd a fejlesztök mikor eljutunk oda, hogy tényleg fotorealisztikus lesz a környezet, mintha egy filmet néznánk. Onnantol lesz az a helyzet, hogy nem sokáig lehet majd a grafikával eladni a játékot hanem kell a tartalommal is kezdeni valamit.