Gyötrelem
quot;Elkészült a nagy mű, igen, a gép forog, az alkotó pihen." - a Madách tragédiájából vett idézet valahogy mindig eszembe jut, mikor befejezek hosszú szülés után egy-egy cikket. Mint ahogy most a Planescape: Torment tesztemmel végeztem végre valahára...
Eredetileg a novemberi gurus cikkírói pályázatra szántam, de addigra valahogy nem sikerült összeszednem magam, és nem tudtam igazán belelendülni - márpedig ez kell ahhoz, hogy legalább elkezdjem a cikket, a többi utána már könnyebben megy. Lényeg, hogy sikerült végre befejeznem, bár végülis hetek óta már inkább csak csiszolgatom. Nehéz ez a cikkírás-tanulás, jó lenne, ha már nagyobb rutinom lenne végre benne, dehát a kitartás majdcsak meghozza tán egyszer a gyümölcsét.
A decemberi pályázatra be is küldtem, kíváncsi leszek az eredményre... Bár végülis jelenleg még csak a gyakorlás a célom, de a kellemes meglepetéseket mindenki szereti.
Ha kikerül, majd linkelek frissítésben, addig is a Pályázat fül alatt kell figyelni bőszen, konkrétan itt. Majd később kirakom a másik oldalra is, ahova irogatni szoktam, bár amilyen tetszhalott állapotban jelenleg van... Mindegy, elférni elfér.
A játékról csak annyit, hogy az egyik legnagyobb játékélményem volt, bizonyos szempontokból még a Baldur's Gate 2-nél is jobb. Egyébként pont az is nehezítette a cikk elkészülését, hogy nagyon nehéz megfogalmazni, mitől is volt annyira jó játék. Leginkább csak példákat lehet felhozni, de azok leírva is tompábbak, mint élesben. Ha meg csak arról írok, mennyire eredeti meg hihetetlen hangulatú, azzal semmit nem mondok el, és még kevésbé keltek érdeklődést - ami meg ugye egyik célja lenne az ilyen írásoknak. Mennyivel egyszerűbb lenne egy noname fps-ről írni.
Azt hiszem, következő pályázatra újrahasznosítom az UFO-s cikkemet, átnézve, bele-belejavítgatva. Talán az az eddigi legjobb írásom, én legalábbis egészen elégedett vagyok vele.
Szabadidőm meg nincs túl sok mostanában...