Pár nappal ezelőtt Chris Avellone (ejtsd, az Isten XD ) elkottyantotta a twitterén, hogy a Fallout: New Vegasért (ami mint szerepjáték sokkal jobb, mint a Fallout 3) nem kapták meg a bónusz lóvét a Bethesdától, csak mert a Metacriticen 84%-ot ért el a program a kitűzött 85% helyett. 1%. 1 NYAMVADT SZÁZALÉK! Hogy működhet ilyen mocskos módon a videójátékipar? Ezért nem kaphatunk jó dolgokat. Olvastam, hogy sokan a Metacritic-et szidják ezért, pedig nem azt kellene. Tény, hogy nagyon elöleltmódon működik, mivel nem hagyományos átlagot számol, hanem néhány magazinnak nagyobb benne a súlya,mint másnak, de ettől függetlenül nem az a hibás. Hanem az egész ipar. Hallottatok olyanról, hogy a film vagy zenekészítők, vagy a könyvek szerzőinek fizetését a Metacritices osztályzatokhoz kötik? Nem hiszem, mert csak a nevetségessé váló videójátékiparban fordul ez elő. Emberek megélhetése, munkahelye függ attól, hogy néhány átlagjani hogyan értékel egy játékot. Szánalom.
Egy nagy szar az egész
Sajnálom, hogy ilyen sokáig parlagon hevert a blogom. Megpróbálok bevezetni valami újat, hogy felpörögjenek a dolgok.
Mivel ritkán (értsd: soha) tudom rávenni magam, hogy terjedelmes dolgokat írjak a blogomba, próbálok inkább nagyon rövid, az éppen aktuális hírekhez kapcsolódó szösszeneteket összehozni. Csak hogy elmondjam a véleményemet valamiről. Lehet, hogy sok dologban nem fogok túl diplomatikusan fogalmazni, de ez van.
Pár nappal ezelőtt Chris Avellone (ejtsd, az Isten XD ) elkottyantotta a twitterén, hogy a Fallout: New Vegasért (ami mint szerepjáték sokkal jobb, mint a Fallout 3) nem kapták meg a bónusz lóvét a Bethesdától, csak mert a Metacriticen 84%-ot ért el a program a kitűzött 85% helyett. 1%. 1 NYAMVADT SZÁZALÉK! Hogy működhet ilyen mocskos módon a videójátékipar? Ezért nem kaphatunk jó dolgokat. Olvastam, hogy sokan a Metacritic-et szidják ezért, pedig nem azt kellene. Tény, hogy nagyon elöleltmódon működik, mivel nem hagyományos átlagot számol, hanem néhány magazinnak nagyobb benne a súlya,mint másnak, de ettől függetlenül nem az a hibás. Hanem az egész ipar. Hallottatok olyanról, hogy a film vagy zenekészítők, vagy a könyvek szerzőinek fizetését a Metacritices osztályzatokhoz kötik? Nem hiszem, mert csak a nevetségessé váló videójátékiparban fordul ez elő. Emberek megélhetése, munkahelye függ attól, hogy néhány átlagjani hogyan értékel egy játékot. Szánalom.
Pár nappal ezelőtt Chris Avellone (ejtsd, az Isten XD ) elkottyantotta a twitterén, hogy a Fallout: New Vegasért (ami mint szerepjáték sokkal jobb, mint a Fallout 3) nem kapták meg a bónusz lóvét a Bethesdától, csak mert a Metacriticen 84%-ot ért el a program a kitűzött 85% helyett. 1%. 1 NYAMVADT SZÁZALÉK! Hogy működhet ilyen mocskos módon a videójátékipar? Ezért nem kaphatunk jó dolgokat. Olvastam, hogy sokan a Metacritic-et szidják ezért, pedig nem azt kellene. Tény, hogy nagyon elöleltmódon működik, mivel nem hagyományos átlagot számol, hanem néhány magazinnak nagyobb benne a súlya,mint másnak, de ettől függetlenül nem az a hibás. Hanem az egész ipar. Hallottatok olyanról, hogy a film vagy zenekészítők, vagy a könyvek szerzőinek fizetését a Metacritices osztályzatokhoz kötik? Nem hiszem, mert csak a nevetségessé váló videójátékiparban fordul ez elő. Emberek megélhetése, munkahelye függ attól, hogy néhány átlagjani hogyan értékel egy játékot. Szánalom.
Egyébként én azt is el tudom képzelni, hogy ezt azért lépték meg, mert az Obsidian fejlesztette, és jobb lett, mint a 3. Valójából. De mivel ők a kiadók, így bosszút álltak. Szánalom. Már a Notchos mizéria kapcsán is kirajzolódott, hogy a Bethesda egyszerűen irigy. Irigy, hogy ők betagozódtak a futószalaggyártásba, s látják, hogy vannak náluk sokkal kreatívabb fejlesztők, emberek.