A pályákon ismét két karaktert kommandírozhatunk egyszerre, ezúttal is minden figurának saját képessége van, és akadnak helyzetek, amelyeket csak adott szereplőkkel tudunk végigvinni. A többszöri végigjátszás ezúttal is garantált, hiszen a pályák úgy vannak megtervezve, hogy elsőre ne lehessen őket felderíteni teljesen, ha mindent látni akarunk, akkor a freestyle módban később vissza kell látogatnunk más (a játékmenet során később megnyitott) szereplőkkel.
A PSP-tulajok örülhetnek, hiszen tényleg ugyanazt kapjuk, mint a nagy masinákon, csak a látvány butult kicsit a kézimasina kapacitásához való igazításkor, de a grafika a kis képernyőn így is csodás, a humor ebben a formában is vígan átjön. Ugyan az ugrándozás ezúttal kicsit neccesebb, még többször fogunk rossz helyre pottyanni, halálozni, és a nagyobb területeken egész apróvá zsugorodnak a karakterek, de ez csupán a játékidő maximum 5%-a során lesz nagyon zavaró, szóval panaszra nem nagyon lehet okunk. Sajnos a harcrendszer ezúttal is bugyuta maradt, egy kis fejlesztés ide sem ártott volna, s bár nem hiszünk benne, talán a nyáron érkező Batman-változatban majd ez is változik egy kicsit.
Mindent összevetve jól sikerült alkotás a LEGO Indy, korrekt iparosmunka, amit az Indiana Jones hangulat a hasonszőrű játékok fölé emel. Amennyiben kíváncsi vagy minden részletre, a következő, 2008/08-as Guruban mindent megtudhatsz, töviről-hegyire kiveséztük a PC-s változatot.
Végül egy a végigjátszást követő blogbejegyzés a LEGO Indiana Jones árnyoldalairól, a hibák, amelyek megtalálhatóak, mind a PC-s, mind a PSP-s, mind az Xbox 360-as verzióban.