Igen, de nincsenek őrületbe kergető sötét részek ( ahol esetleg tartalékosabban bántál a lámpával), hanem ahol picit is sötét van nosza lámpát elő. Vagy jön az ellen? Nosza üljünk 5 percet a legsötétebb sarokban addigra csak eltűnik..
Mondjuk így sem rossz, ha azt veszem hogy 6 órás időt irnak nekik a tesztek végigjátszásnak akkor erősen a felénél lehetek, de eddig tetszik nagyon.
Igen, de nincsenek őrületbe kergető sötét részek ( ahol esetleg tartalékosabban bántál a lámpával), hanem ahol picit is sötét van nosza lámpát elő. Vagy jön az ellen? Nosza üljünk 5 percet a legsötétebb sarokban addigra csak eltűnik..
A Silent Hillekben pont nem a harcrendszer a lényeg, de még csak nem is az ijesztgetés, hanem a nagybetűs Történet és Atmoszféra. Mondjuk igazán Silent Hillnek csak az első három részt lehet nevezni.
Amúgy egy kérdés: az új Amnesia megjelenéséről nem tudunk valamit? Volt itt az oldalon egy cikk, de aszerint már meg kellett volna jelennie.
Nyilván nem, ellenben az, hogy nem látsz magad elé, az nem pálya. Nem azt mondom, nekem megfelelt a Silent Hillnél a harcrendszer, csak a rögzített kamerás hülyeség nem, mert volt olyan, hogy két kutya előttem, de az Istennek nem láttam magam elé.
Resident Evilnél gondoltam harcrendszerre, ami az első részekben botrányosan szar...
Nálam kb. mindent überelt, még az Undyingot is (érdekes, az nekem annyira nem volt ijesztő), SIlent Hillekről, és Resident Evilekről nem is beszélve, amik ijesztők, de előbb utóbb úgyis a harcrendszer, meg az irányíthatatlanság miatt fogsz anyázni. Nálam sikerült fenntartani a folyamatos borzongást egészen a játék végéig, ami talán meglepő, de nem tetszett. Komolyabbat, jobbat vártam el, már csak a Penumbra sorozat után is, hisz a Requiemnek is két befejezése volt (nálam igazából csak egy, mert a hajóra az Istennek nem nyílt ki az ajtó). Nagyon elhamarkodottnak éreztem a végét. De lehet, hogy egyedül vagyok...
A Silent Hillekben pont nem a harcrendszer a lényeg, de még csak nem is az ijesztgetés, hanem a nagybetűs Történet és Atmoszféra. Mondjuk igazán Silent Hillnek csak az első három részt lehet nevezni.
Amúgy egy kérdés: az új Amnesia megjelenéséről nem tudunk valamit? Volt itt az oldalon egy cikk, de aszerint már meg kellett volna jelennie.
Nálam kb. mindent überelt, még az Undyingot is (érdekes, az nekem annyira nem volt ijesztő), SIlent Hillekről, és Resident Evilekről nem is beszélve, amik ijesztők, de előbb utóbb úgyis a harcrendszer, meg az irányíthatatlanság miatt fogsz anyázni. Nálam sikerült fenntartani a folyamatos borzongást egészen a játék végéig, ami talán meglepő, de nem tetszett. Komolyabbat, jobbat vártam el, már csak a Penumbra sorozat után is, hisz a Requiemnek is két befejezése volt (nálam igazából csak egy, mert a hajóra az Istennek nem nyílt ki az ajtó). Nagyon elhamarkodottnak éreztem a végét. De lehet, hogy egyedül vagyok...
Jobb szélen ott van hogy "Popular Mods". Nyilván ezek a jobbik fajtából vannak, azaz igényesek. Szerintem ezekkel kezdd. De nyugodtan csemegézz ahogy kedved szottyan.
Amnesiás cikkben volt írva:
"A játék egyik legfontosabb szereplője Alexander, a báró, akinek az otthonában bóklászunk. Bár a program segít fényt deríteni az uraság titkaira, valódi arcát egy easter egg segítségével fedhetjük fel, mely messze a legijesztőbb elrejtett utalás, amivel valaha dolgunk akadt. Amikor a kínzókamráknál járunk, a csigalépcső tetején megtaláljuk a báró dolgozószobáját, benne egy egész átlagos festménnyel őuraságáról. Miután körülnéztünk és felszedtük, amiért jöttünk, menjünk le a kínzókamrákhoz és várjunk pár percet, hogy Dainel a gatyájába csináljon. Amikor már búcsút intettünk a józan eszünknek -- azaz a kép kéken izzik és minden folyik --, látogassunk vissza a dolgozószobába, és nézzük meg újra a festményt... "
itt mi fog történni? mit lehet látni a festményen?
Kapsz egy kifejezetten jóképű urat. Íme http://ic.pics.livejournal.com/forever_alone/400959/493451/493451_original.png
"A játék egyik legfontosabb szereplője Alexander, a báró, akinek az otthonában bóklászunk. Bár a program segít fényt deríteni az uraság titkaira, valódi arcát egy easter egg segítségével fedhetjük fel, mely messze a legijesztőbb elrejtett utalás, amivel valaha dolgunk akadt. Amikor a kínzókamráknál járunk, a csigalépcső tetején megtaláljuk a báró dolgozószobáját, benne egy egész átlagos festménnyel őuraságáról. Miután körülnéztünk és felszedtük, amiért jöttünk, menjünk le a kínzókamrákhoz és várjunk pár percet, hogy Dainel a gatyájába csináljon. Amikor már búcsút intettünk a józan eszünknek -- azaz a kép kéken izzik és minden folyik --, látogassunk vissza a dolgozószobába, és nézzük meg újra a festményt... "
itt mi fog történni? mit lehet látni a festményen?
Tehát akkor az is lehet egy Amnesia.
Egyébként a trailer miatt szerintem már nem fogom sokáig bírni és lehet felrakom az Amnesia-t(a PCG mellékletről).
Felraktam....
Szerintem mára elég volt ennyi játék.
Ha jól rémlik, a következő munkájuk is valami FP horror lesz., ami 2014-ben jön. Javítsatok ki ha tévedek.
Tehát akkor az is lehet egy Amnesia.
Egyébként a trailer miatt szerintem már nem fogom sokáig bírni és lehet felrakom az Amnesia-t(a PCG mellékletről).
A Machine for Pigs az egyik legvárósabb játék PC-re 2013-ban, ha nem "a". Ugyanakkor a Frictional új projektje még ennél is jobban izgat. Azok a srácok nagyon tudnak.
Milyen projekt? Erről szerintem még nem hallottam.
Betegek a készítők - szerencsére. Nagyon jónak ígérkezik.
A Machine for Pigs az egyik legvárósabb játék PC-re 2013-ban, ha nem "a". Ugyanakkor a Frictional új projektje még ennél is jobban izgat. Azok a srácok nagyon tudnak.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.