A patch a következőket javítja:
Játékegyensúly:
- kiegyensúlyozták a gazdaságot minden többjátékos és Global térképen,
- javítottak az egységek útkeresésén,
- a Masari Matter Engine építési limitjét húszról ötre csökkentették,
- az orlok sebzése 25%-kal nőtt,
- az orlok "üzemmódjának" váltásakor látott animáció fele annyi ideig tart, mint eddig,
- az orlok már folyamatosan gyógyul, ha Endure módban van,
- egy Assembly Walker magjának elpusztításához először meg kell semmisíteni a karokat és a pajzsokat.
Játékmenet:
- Conquer the World játékok közben történő szétkapcsolódások és kijelentkezések már megfelelően jelentésre kerülnek a felhasználó felé,
- már jól működnek a térképeken a kezdő pozíciók,
- néhány, küldetések közt lévő párbeszéd hiányzott - javítva,
- rövidebb lett a játék betöltéséhez szükséges idő,
- javított harc utáni képernyő,
- javított orosz szövegfájlok,
- betöltött mentett állásból már nem lehet visszajátszást menteni,
- a 'redirection' pajzsról nem szűntek meg a negatív effektek egy Novus újraindítás után - javítva,
- "ezüst" szintű játékosok már kiszűrhetik a "csak arany" játékokat és a folyamatban lévő játékokat,
- kijavítottak egy bugot, ami a játékosok meghívásánál okozott problémát,
- fejlesztették a többjátékos szobákat (lobby-kat),
- néhány nyelvnél most már alapból be van kapcsolva a felirat,
- szövegek javítása.