A riport második részének első felében a megújult frakciórendszerről kaphatunk információt. Oleg elmondása szerint 5 különböző frakció lesz a játékban ezek közül persze bármelyikhez csatlakozhatunk. Az érdekesség ott kezdődik, hogy a különböző frakciók háborúznak egymással és akár területeket is foglalhatnak el egymástól aminek következtében erősödnek. Ez megmutatkozhat a pl. a frakció tagjainak a felszerelésén. Természetesen ha saját frakciónknak sikeresen segítünk a harcban, akkor annak tagjai segítőkészebbek lesznek velünk szembe.
A beszélgetés második felében az AI egyes új funkcióit mutatja be Oleg. Egyik nagy újítás, hogy immáron az NPC csapatokba verődve sokkal okosabban fognak viselkedni. Ezenkívül egyes csapatoknak mi magunk is utasításokat adhatunk, például arra vonatkozólag, hogy mikor támadjanak. A másik fontos újítás pedig az új fedezék funkció ami egyelőre csak NPC-knél érhető el. Ilyenkor az AI bizonyos tereptárgyak mögé behúzódhat és fedezékként használhatja azt.
A beszélgetés második felében az AI egyes új funkcióit mutatja be Oleg. Egyik nagy újítás, hogy immáron az NPC csapatokba verődve sokkal okosabban fognak viselkedni. Ezenkívül egyes csapatoknak mi magunk is utasításokat adhatunk, például arra vonatkozólag, hogy mikor támadjanak. A másik fontos újítás pedig az új fedezék funkció ami egyelőre csak NPC-knél érhető el. Ilyenkor az AI bizonyos tereptárgyak mögé behúzódhat és fedezékként használhatja azt.