A harcrendszer leginkább a hack and slash-re hajaz, főleg látványos kombókkal operál. Emellett nem kell elköteleznünk magunkat egyik kaszt mellett sem, döntésünket egyetlen kattintással megváltoztathatjuk a játék alatt. Küldetések terén PvP, egyszemélyes és csapatos PvE, szabad felfedezés és szörnyirtás, valamint az istenek könyörtelen seregei ellen vívott harcok várnak ránk. A Skyforge a játékba integrált szociális rendszert és információs adatbázist is tartalmaz.
Skyforge
A Skyforge az Allods Team és az Obsidian közös gyermeke, egy sci-fi/fantasy környezetű, free to play MMORPG. A fantasy jelleget főleg a hősök adják, akik fejlődésükkel halhatatlan és hatalmas istenekké válhatnak, míg a sci-fi műfajt a program helyszínét szolgáltató bolygó, Aelion képviseli.
kapcsolódó játékok
Hát kicsit más dologra számította mint ez: Nagyon bánom hogy megvettem! Túl instanceoltak a területek, hiányzik belőle a szabadság érzet a nyílt világ. Azt már most megmondom, hogy bizony ez nem az évjátéka lessz nem adok neki 6 hónapot és lehúzzák a wc-n az egész gamet, vagy megfogják átalakítják az egész rendszert és nyílvilágú játékot csinálnak belőle. A küldik kb. annyiból állnak, hogy menj el egy egy területre, írts ki mindent majd a végén mindig Boss harcok vannak hol 2 Boss hol 1 Boss. AMik nem egy egetrengető nehézségűek csak oda kell figyelni az addokra. Nem túl változatosak a skillek, túl későn kapjuk meg a Divine formot és az azzal járó különleges skilleket. Nagyon sok játékot teszteltem, ezelőtt volt köztük ilyen instanceolt területű is, és azok nem sokáig húzták a piacon. Ebből a játékból sokkal több mindent kilehetett volna hozni, ha kicsit jobban odafigyelnek rá a fejlesztők, s nem bezártság érzetet csinálnak belőle, hanem szabaddá teszik az egész játékot. Sajnos senkinek nem tudom ajánlani ezt jó szívvel. Ha kiakarja valaki próbálni inkább várja meg a nyílt bétát. Nem éri meg rákölteni. Mind szép és jók a videók, az átvezetők, igaz a karakterek egy mukkot nem szolnak csak gondolatban válaszolnak a kérdésekre stb... de ennyiben ki is fullad a mondani valójuk. Hát nem egy SWTOR vagy egy Mass Effect, kevés a skill ami a Newervinterben jól is működik, ebben sem rossz csak ugye nem változatosak. Az Ascension Atlasz amiben az isteni képességeket lehet kihúzni amihez hozzá tenném csak nagyon későn lesznek, csupa passzív bónuszokat adnak, értelmetlen az egész mert a cuccok ( amiből megjegyezném nem halmozták el a karikat ) adnak egy keveset, de nem eget rengetően sokat. Egy árva kereskedőt nem találtam, aukciós házat megint csak nem ami elvárható lenne minden játékban. Nem tudom hogy fogok megszabadulni a sok "szeméttől" mert 1-2 dolgot belehet rakni más classnak de egy halom így is marad. Nem tudom lesznek-e benne specializációs ágak, mint ahogy írtátok, hogy sokaknak a Knight class kéne amit Prestice pontból lehet kihúzni. Ha igen az is jó sokára lesz elérhető, unalmassá válik-e miatt a játék egy idő után. A Talent és az Ability rendszer full pirosak még mindig és már az Ascensionban 3.-at vagy 4.-ik állomást húzom. Szóval ez így nem lesz kifizetődő az biztos. Nem leírni akarom a gamet, mert szép-szép a harc rendszere nem rossz mert non-targetes és action központú, kombózható skillekkel, ( amiből, muszáj megjegyezni, nem sok kombó van ) hiányzik belőle az élet. Nem egy Tera Online vagy ArcheAge. Ezek voltak a negatív dolgok, lenne még de azt nem írom le mert sokáig tartana, de amit itt muszáj megemlíteni az az, hogy a karakter generálással nem szált el a fantáziájuk a fejlesztőknek az hétszentség. A pozitív dolgokból ezzel ellentétben nagyon kevés van sajnos P.l.: Min grafikai beállításon is szép a játék, de érezhető rajta néha, hogy még úgy is képes akadozni, nagyon optimalizálniuk kéne az egész játékot. Sok beállítási lehetőség révén mindenki megtalálhatja még így is a számára megfelelő minőségű és élvezhetőségi faktorú grafikai beállítást. Irányítási rendszer elég jó, szerencsére hogy egy egy skillt eltolj nem kell megállni és kosztolni csak nagyon kevés esetben, a területi támadások jók és igen hatásosak is, főleg a Cryomanchernél és a harcosnál akivel a prológust kell teljesíteni. Egy deka mountot nem láttam a játékban, de mivel instanceoltak a területek szükségtelenek, bár néha kéne az hogy gyorsabban haladjunk, mert mint mondtam egy idő után monotonná válik a dolog. Az effectek nem rosszak sem kinézetre sem hangra, a hangok is rendben vannak, csak néha ugyan az a zene zavaró lesz, ki is kapcsoltam... Na de ennyit erről, meg látom mi sül még ki ebből, de első blikkre nem lesz az év játéka az tuti. Akkor inkább Lost Ark....