A történet főszereplője ezúttal is Geron, a madarászinas, ám az egész világ megmentése óta már kicsit személyesebb gondok foglalkoztatják ifjú hősünket: bizony, a hollóvá változtatott szerelmét, Nurit szeretné visszakapni emberi formában. A megoldás egy varázsló kezében van, aki viszont csak akkor segít a fiúnak, ha az kideríti, mi történt egy 450 éve eltűnt hercegnővel, Sadjával. Sadja is szerepel a játékban, ő a második főszereplő, akivel a múltban, Geronnal pedig a jelenben kalandozva kell felderítenünk, mi is történt 450 esztendeje. A játék klasszikus kaland, azaz kattintgatunk, tárgyakat gyűjtünk, beszélgetünk, és persze gyönyörködünk a szép grafikában. Egyedül a szereplők mélysége hiányzik a maximális sikerhez.
Memoria
A Memoria a Chains of Satinav folytatás-félesége: a világ, a kor, sőt, a főszereplő ugyanaz, törekvése mégis más. Persze az alapok most sem változtak: gyönyörű, kézzel festett kalandjátékot kapunk a német fejlesztőktől, 15 órás tálalásban.
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.