Innen már könnyű kitalálni, hogy a feladatunk ennek a szörnyűségnek a megállítása, ám erős páncél és éles kard ide vagy oda, a küldetés nem lesz könnyű. Akárcsak a Dark Souls, úgy a Grimstorm is alaposan próbára teszi az ügyességünket, bár a harcrendszer itt jóval egyszerűbb: vágás, ugrás és pajzs a repertoárunk teljes egésze, de igazság szerint, ennyi is elég. Sudan egy hardcore játékot készített, ahol látványosságoknak nem jutott hely, csak a reflexeinkre számíthatunk, hogy túljárjunk a mesterséges intelligencia eszén.
Grimstorm
A Grimstorm a Gamejolt's Adventure Jam játékkészítő verseny keretében született meg. A tervező és egyszemélyes fejlesztőcsapat, Nik Sudan egy, grafikában a korai Nintendo érát megidéző, pixelgrafikás akciójátékot álmodott meg, amiben a gótikus középkori világ oldalnézetes formában tárul elénk. A főhősünk egy bátor lovag, ki egyedül kardjával és pajzsával az oldalán készül bevenni a Grimstorm kastélyt, ahol maga a gonosz vert tanyát, és sötét machinációival az egész királyságot veszélyezteti.
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.