Látható, hogy a fejlesztők megpróbálták megújítani a MOBA műfaját és ez viszonylag sikerült is nekik. A Gigantic művészeti tervezése kiváló, de egyelőre nincs benne sok tartalom, az alapok azonban ígéretesek. Érdemes időről-időre megnézni, hogy áll a játék szekere, mert ebből még lehet kiváló program, csak ki kell várni.

Gigantic
A Gigantic nem egészen a hagyományos értelemben vett MOBA. Térképein nincsenek sávok és automatizált tornyok, nem masíroznak a biztos halálba creepek, nem kell tárgyakat vásárolni, nincsenek mountok, sőt a képességekből eredő elhúzás és a hógolyó-effektus is igazoltan van távol. Itt nem egy bázist kell védelmezni, hanem egy alapvetően passzív résztvevőt, egy hatalmas szörnyet, akit ha háromszor sikerül megsebezni, a támadó csapat nyer. Csakhogy a bestiákat kizárólag bizonyos időközönként lehet megostromolni, és ez a támadó ablak sem tart tovább 15 másodpercnél.
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.