Evil Genius
Amikor a 14 éves Demis Hassabis besétált a Theme Park játékötletével a példakép Peter Molyneux irodájába, és ketten 3 milliós világsikert alkottak az ideából, a fiatalember sorsa megpecsételődött. Jó pár évet kellett várni, hogy saját csapatával, az Elixir stúdióval elkészítse első játékát, a 2003-ban megjelent Republicot, és akkor az öt éves hype, mint oly sokszor és azóta is, ismét visszaütött. A 2004-ben elkészült Evil Genius körül nem volt ekkora cirkusz, és viszonylag hamar piacra is került, ám sajnos mégis párhuzamba állítható az előző címmel: zseniális ötlet, látványos kivitelezés, jó kódolás, ám bosszantó játéktervezési hibák és átgondolatlanságok, amelyek a játékost vagy tétlenségre, vagy fejetlen kapkodásra késztetik, melynek vége az idő előtti búcsú - pedig kár abbahagyni. Sőt...
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#2
manguszta
2012. november. 27. 17:40
Így van, a világ legjobb játékai közé tartozik mindenképpen. Nem értem miért nem folytatták. Annyiról tudok, hogy esett róla szó, de hát eltűnt minden róla. Igazán sikercím, igazán felkarolhatná egy fejlesztő csapat. Talán érdemes lenne petíciózni ezzel is mint a GTA-kkal, Evil Genius 2-őt akarunk!
#1
susanszki
2011. június. 29. 14:21
Ezt kétszer kijátszottam és annyit tudok mondani WÁÓ összehoztak egy humoros-öldöklös stratégiai játékot ráadásul egy kicsike csapat Grat nagy játék