A napokban a Warner vezérigazgatója, David Zaslav bejelentette, hogy a Suicide Squad: Kill the Justice League bukása konkrétan 200 millió dolláros kiesést jelentett a cégnek a tavalyi évhez képest. A játék rengeteg pénzből készült, az anyagi bukás viszont ennek töredékét hozta csak vissza. Manapság a videójátékok már több százmillió dollárból készülnek, a kiadók és fejlesztők pedig abban reménykednek, hogy a hatalmas eladások segíthetnek ellensúlyozni a nagy befektetéseket – de ez nem mindig jön be.
A Take-Two játékai mindig is drágák voltak, elég csak megnézni, hogy mondjuk a GTA 5-öt vagy a Red Dead Redemption 2-t mennyiért adják 2024-ben. A játékiparban az utóbbi időben bevezettek egy 10 dolláros áremelést, így a legtöbb új AAA-videójáték ára 70 dollár körül mozog (alap kiadásban). Most a Take-Two vezérigazgatója, Strauss Zelnick egy nemrégiben tartott eredménybeszámolóban megosztotta gondolatait, amikor az áremelésekről kérdezték. Zelnick szerint a céljuk az, hogy a játékélmény "messze túlszárnyalja az árat", ugyanakkor a Take-Two az új ár meghatározásakor figyelembe veszi majd a következő videójátékokban elérhetővé váló tartalom mennyiségét. Ez egy GTA esetében ugyebár sokszoros, úgyhogy a cég eddigi üzletpolitikáját látva egyáltalán nem lenne meglepő, ha a GTA 6 már 70 dollár felett indulna.